تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803266226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اختتامیه جشنواره سی و دوم فجر در قزوین برگزار شد/ 9000 نفر فیلم دیدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
مراسم اختتامیه جشنواره سی و دوم فجر در قزوین برگزار شد/ 9000 نفر فیلم دیدند
قزوین- خبرگزاری مهر: پس از اکران همزمان 20 فیلم سی و دومین جشنواره فیلم فجر در قزوین مراسم اختتامیه این جشنواره با تجلیل از کیانوش عیاری کارگردان، میلاد کی مرام و ساره بیات بازیگران سینما برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر یکشنبه شب با حضور کیانوش عیاری کارگردان فیلم خانه پدری و از داوران جشنواره، ساره بیات و میلاد کی مرام بازگران سینما، محمد حسین شفیعی ها مدیرکل و مهدی رمضانی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جواد حضرتی ها مشاور فرهنگی استاندار و جمع کثیری از هنرمندان در سینما مهتاب قزوین برگزار شد.

محمد حسین شفیعی ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت: بسیار مایل بودیم تا بتوانیم همه فیلمهای جشنواره را در استان نمایش دهیم اما به دلیل هزینه های گزافی که برخی تهیه کنندگان درخواست داشتند ممکن نبود و بسته فیلمها نیز بر اساس نظر ستاد جشنواره تعیین شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

شفیعی ها افزود: امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم با تعداد بیشتری از فیلمها میزبان این جشنواره باشیم و با کیفیت مطلوبتری این جشنواره را برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: با اکران همزمان فیلمهای جشنواره فجر گامی در مسیر تمرکز زدایی برداشته شده و مردم شهرستانها هم با شرایط آسان توانسته اند بیننده یک سال تلاش فیلمسازی کشور باشند که این اتفاق مبارکی است.

وی افزود: در جشنواره امسال افراد غیر شاخص و فیلم اولی ها توانستند نظر مخاطب را جلب کنند و این رویکرد نشان می دهد بستر شکوفایی استعدادهای مختلف کشور در هنر فیلمسازی فراهم شده و در حوزه دفاع مقدس هم فیلمهای خوبی اکران شد و نظر مخاطب را جلب کرد.

این مسئول با گرامیداشت یاد شهید داود فرجی که پیکر پاکش یکشنبه شب وارد قزوین می شود تصریح کرد: هر چه داریم از شهداست و همه باید از ارزشهای اسلامی و راه شهدا با استفاده از هنر هم صیانت کنیم.

بیش از 9 هزار نفر از فیلمهای جشنواره در قزوین دیدن کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در مدت 10 روز برپایی جشنواره تعداد 20 فیلم اکران شد و در 60 سئانس بیش از 9 هزار نفر از فیلمها دیدن کردند که این استقبال بیانگر گرایش مردم به فیلمهای خوب است.

وی افزود: امسال فیلمها تنها در سینما مهتاب که مجهز به سیستم دیجیتال بود اکران شد اما امیدواریم در سال آینده با تجهیز سینما بهمن هم به امکانات مدرن بتوانیم جشنواره فیلم فجر را در دو سینما برگزار کنیم.

شفیعی ها با گرامیداشت یادمرحوم کریم پورزند از سینماگران باسابقه قزوین گفت: امیدواریم صاحبان سینما ملت قزوین هم برای بازسازی این سینما اقدام کنند و با کمک مسئولان شاهد بازگشایی این سینمای قدیمی باشیم که مرحوم پورزند سالها در آن خدمت کرد.

محسن شمس مدیر هماهنگی و نظارت جشنواره فیلم فجر هم در این مراسم اظهارداشت: اکران همزمان فیلمهای فجر کار خوبی است که توانسته مخاطبان شهرستانی را با سینما همراه کند و آشتی دهد که تداوم آن با کیفیت بهتر ضروری است.

وی افزود: خوشبختانه نظیر این مراسم در 31 استان کشور برگزار شد و هنرمندان خوشحال هستند که فیلمها با شرایط بسیار ساده و کمترین هزینه برای مردم سراسر کشور به نمایش درآمد و همه توانسته اند در مورد یک سال تلاش سینماگران قضاوت کنند.

مدیر هماهنگی و نظارت جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: شاید این اکران همزمان توزیع ناعادلانه امکانات هنری را تا حدودی جبران کرد لذا امیدواریم این حرکت فرهنگی هر سال بهتر از قبل در سینماهای بیشتری اجرا شود.

در این مراسم از هنرمندان سینمایی کشور کیانوش عیاری کارگردان فیلم خانه پدری که بینندگان قزوین را نیز در جشنواره فیلم فجر به خود جلب کرد و ساره بیات و میلاد کی مرام بازیگران سینما تجلیل شد.

همچنین از خانواده مرحوم کریم پورزند پیش کسوت سینما، بصیری مدیر سینما مهتاب و مرادی آپاراتچی سینما با اهدای لوح تجلیل شد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن