تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگرد: فناوری اطلاعات ابزار حیاتی برای نظام اجرایی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جهانگرد: فناوری اطلاعات ابزار حیاتی برای نظام اجرایی کشور است تهران - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: فناوری اطلاعات در حال حاضر به عنوان یک ابزار حیاتی برای نظام اجرایی کشور محسوب می شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، نصرالله جهانگرد روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی این سازمان، افزود: مدیریت بخش های مختل نظیر بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، نیازمند منابع اطلاعاتی، شبکه ها و سیستم ها است.
وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات ایران باید مرکزی به منظور بکارگیری صحیح از این فناوری در کشور باشد.
جهانگرد تاکید کرد: برهمین اساس، این سازمان باید در رفتار چابک باشد تا از این طریق قوانین دست و پاگیر اداری به حداقل رسیده و این چابک سازی به بخش فنی نیز منتقل شود.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تغییر را فرصت انجام تجربه و ارائه خلاقیت و ایده های مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد که با این تغییرات شاهد پیشرفت بیش از پیش سازمان و برنامه های در دست اجرا باشیم.
در این مراسم عبدالرضا بهادری فرد طی حکمی از سوی جهانگرد به سمت معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.
در متن حکم ابلاغ شده از سوی جهانگرد، بر ایجاد سازمانی چابک، پویا، کارآفرین و بهره ور از طریق اجرایی کردن اقدام های مختلف نظیر چابک سازی سازمان با مدیریت بهینه منابع انسانی و ایجاد محیطی بالنده برای ارتقا دانش، مهارت و توانمنی نیروی انسانی تاکید شده است.
اقتصام(1)1053**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن