تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان مرکزی در حوزه پیشگیری از اعتیاد، جزو مراکز فعال کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان مرکزی در حوزه پیشگیری از اعتیاد، جزو مراکز فعال کشور است خمین- ایرنا- معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: این استان در حوزه پیشگیری از اعتیاد جزء مراکز پیشرو و فعال است.


ˈمحمد علی الله دادیˈ روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان برغم اینکه در حوزه پیشگیری اقدامات موثری انجام داده است اما متاسفانه از نظر گرایش به اعتیاد در جایگاه دهم کشور نیز قرار دارد.
وی گفت: با توجه به اینکه دولت به تنهایی قادر به پیشگیری از مواد مخدر در کشور نیست در حال حاضر رویکرد بر همگانی کردن پیشگیری و استفاده از پتانسیل مردمی است.
وی بیان کرد: اکنون 22 مرکز کمپ ترک اعتیاد دارای مجوز در سطح استان مرکزی فعال هستند که به مراجعه کنندگان این مراکز با گذراندن دوره های ترک اعتیاد خدمات ارائه می دهند.
معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح اجتماع محور در راستای ارتقا سلامت افراد گفت: 14 محله شهرستانهای استان، با متوسط دو تا 10 هزار جمعیت زیر پوشش طرح اجتماع محور مشاوره ای قرار می گیرند.
الله دادی افزود: در قالب طرح اجتماع محور مشاوران بهزیستی با حضور در این محله ها با همکاری مردم با تشکیل هسته های محله ای، با افزایش سطح آگاهی شهروندان در حوزه پیشگیری از آسیب های های اجتماعی و ارتقا سلامت می توانند اقدامات خوبی انجام دهند.
وی با اشاره به فعال بودن تلفن مرکز مشاوره 1480 بهزیستی گفت: اکنون امکان تماس تمام شهروندان از همه شهرهای استان و 20 درصد ساکنان روستاها می توانند از خدمات مشاوره ای ارتباطی بهره مند شوند.ک/3
8122/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن