تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803235053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در مشهد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در مشهد برگزار می شود مشهد – ایرنا – رئیس مجتمع فرهنگی – هنری امام خمینی (ره) موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی از برگزاری دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان با نام ˈآهوانهˈ طی ماه آینده در مشهد خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈمرتضی عطاریانˈ روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در این باره گفت: دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان از سوم تا 19 اسفند ماه امسال با اجرای پنج تئاتر در مجتمع فرهنگی – هنری امام خمینی (ره) مشهد برگزار می شود.
او هدف از برگزاری این فستیوال را آشنایی کودکان و نوجوانان با معارف دینی از طریق هنر تئاتر، ارتقای سطح کیفی تئاتر نوجوان، حمایت از گروه های فعال در زمینه تئاتر کودک و نوجوان عنوان کرد.
وی گفت: در این فستیوال سه تئاتر تولیدی مجتمع فرهنگی – هنری امام خمینی (ره) و دو تئاتر مطرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش درمی آید.
وی نمایش های ˈیک تیر و دو نشانˈ، ˈقصه سارا و نذر آقا بزرگˈ و ˈگام بلند لک لکˈ را از تئاترهای تولیدی مجتمع فرهنگی- هنری امام خمینی (ره) و نمایش های ˈبدون شرحˈ و ˈمهمان غارˈ را از تئاترهای تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی عنوان کرد.
وی گفت: نمایش ˈبدون شرحˈ حایز رتبه های برتر در بیستمین جشنواره بین المللی همدان، نمایش ˈمهمان غارˈ برگزیده جشنواره سراسری پیامبر اعظم (ص)، نمایش های ˈگام بلند لک لک هاˈ، ˈیک تیر و دو نشانˈ و ˈقصه سارا و نذر آقا بزرگˈ حایز رتبه برتر در هفتمین جشنواره ملی ضامن آهو بودند.
عطاریان افزود: این نمایش ها هر روز در دو نوبت صبح و عصر و در مجموع در 60 نوبت برای گروه های سنی 9 تا 12 سال اجرا می شود و هر روز یک اجرای ویژه برای هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش نیز پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه نخستین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان آهوانه در سال 88 برگزار شد، افزود: بیش از چهار هزار و 500 نفر نمایش های این فستیوال را تماشا کردند که پیش بینی می شود در دومین دوره از برگزاری آن بیش از پنج هزار نفر از این نمایشها دیدن کنند.
او اظهار داشت: مراسم پایانی این فستیوال 19 اسفند ماه برگزار می شود که طی آن از بزرگان هنر تئاتر کودک و نوجوان تجلیل می شود.
رئیس مجمتع فرهنگی – هنری امام خمینی (ره) با بیان اینکه تئاتر کودک و نوجوان این مجتمع با محوریت اخلاقی - تربیتی از سال 1387 آغاز شده است، گفت: تاکنون نمایش های این مجتمع در جشنواره های بسیار کشور حایز رتبه های برتر شده و استقبال از آنها نیز بسیار مطلوب بوده است.
عطاریان افزود: پارسال برای ارتقای سطح تئاترهای کودک و نوجوان، به محتوای نمایشنامه ها توجه ویژه ای شد و کار نویسندگی 10 نمایشگاه به 10 نویسنده برتر حوزه کودک و نوجوان در کشور واگذار شد.
وی اظهار داشت: سه نمایشنامه تولیدی که در فستیوال آهوانه به اجرا درمی آید، حاصل کار سه نویسنده برتر کشور است که این برنامه در سال آینده نیز ادامه می یابد.
در پایان نشست خبری امروز از پوستر دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان ˈآهوانهˈ رونمایی شد./2
7489 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن