تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان شاهد و ایثارگر باید به تولید آثار هنری فاخر روی آوردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هنرمندان شاهد و ایثارگر باید به تولید آثار هنری فاخر روی آوردند کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل امور فرهنگی و هنری بنیاد شهید و ایثارگران کشور با اشاره به جایگاه والای هنرمندان شاهد و ایثارگر در مقایسه با دیگر هنرمندان جامعه، گفت: این قشر باید با تولید آثار هنری فاخر، بیش از گذشته در جامعه نمایان شوند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ حسینعلی بیاتˈ روز دوشنبه در آیین تقدیر از نفرات برگزیده جشنواره سراسری هنرهای تجمسی شاهد و ایثارگر در بخش برادران که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، افزود: باید این افراد در تولید آثار خود نگاهی عارفانه و رویکردی معنوی داشته باشند تا آثارشان قابل رقابت و بالاتر از آثار سایر هنرمندان باشد.
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم فضای خوبی بر حوزه فرهنگ و هنر کشور حاکم شده است، گفت: هنرمندان باید از این فضا، نهایت استفاده را ببرند.
بیات، تولید یک اثر خوب را نیازمند تلاش شبانه روزی دانست و افزود: با راه اندازی نهضت آموزش گیری و آموزش دهی، استعدادهای هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور بیش از گذشته شکوفا خواهد شد.
وی گفت: وظیفه بنیاد شهید بسترسازی، معرفی هنرمندان شاهد و ایثارگر به جامعه و استفاده بهینه از توانایی های آنان است که برای دست یابی به این مهم، چند برنامه اساسی را در دستور کاری خود دارد.
بیات، راه اندازی فضای مجازی برای آموزش هنرمندان شاهد و ایثارگر با استفاده از اساتید مجرب و گشایش نمایشگاه آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر در مراکز کلیه استان های کشور را از جمله این اقدامات عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از 130 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور، ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک سکان حوزه فرهنگ و هنر کشور به دست فرزندان شاهد و ایثارگر اداره شود.
دبیر هفتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی شاهد و ایثارگر در بخش برادران نیز در این آیین گفت: این جشنواره پس از یک وقفه دو ساله برگزار شد.
ˈرضا صفریˈ افزود: پس از توزیع فراخوان این جشنواره به تمامی نقاط کشور، بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد و پس از انجام داوری های لازم، قرار شد که در هر رشته تعداد 10 نفر برای حضور در این جشنواره معرفی شوند.
وی با بیان اینکه مرحله دوم این جشنواره در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، گفت: حدود 400 نفر در مقاطع و جنسیت های مختلف برای حضور در این جشنواره معرفی شدند که در نهایت 103 هنرمند حضور یافتند.
صفری تصریح کرد: این جشنواره در رشته های خوشنویسی، نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، نگارگری و گرافیک برگزار شد.
وی با ابراز امیدواری برای برگزاری این جشنواره در سال های آتی گفت: انتظار می رود این جشنواره در سال آینده در فصل تابستان و بموقع برگزار شود.
7450/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن