تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از «تایم‌اوت» در دیدار ایران - بوسنی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل
استفاده از «تایم‌اوت» در دیدار ایران - بوسنی




پس از اینکه فیفا قانون استفاده از وقت استراحت فنی را تایید کرد تیم ملی کشورمان می‌تواند از این قانون در دیدار با بوسنی‌وهرزگوین استفاده کند.





تسنیم: پس از اینکه فیفا قانون استفاده از وقت استراحت فنی را تایید کرد تیم ملی کشورمان می‌تواند از این قانون در دیدار با بوسنی‌وهرزگوین استفاده کند.

دپارتمان پزشکی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سرانجام قانون استفاده از «تایم‌اوت» یا همان وقت استراحت فنی را در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل تایید کرد که پیش از این برخی بازیکنان و مربیان درخواست عملی شدن آن را در این تورنمنت کرده بودند. شاید قانون «تایم‌اوت» کمی سرعت بازی را بگیرد ولی فیفا امیدوار است با استفاده از این قانون عملکرد و کارایی بازیکنان افزایش یابد.

برخی بازی‌های جام جهانی 2014 رأس ساعت 13 به وقت محلی برگزار می‌شود و به دلیل گرمای هوا به هنگام برگزاری برخی دیدارها در  برخی مناطق کشور برزیل احتمال «تایم‌اوت» گرفتن توسط تیم‌ها وجود دارد.

در نشستی که دپارتمان پزشکی فیفا به ریاست سپ بلاتر داشت قانون استفاده از وقت استراحت فنی 3 یا 4 دقیقه‌ای در بین بازی‌های خاص را تایید کرد. بلاتر، رئیس فیفا در این خصوص  اظهار داشت: این موضوعی پزشکی است ولی استفاده از قانون «تایم‌اوت» هم بسته به شرایط آب‌وهوایی روز مسابقه دارد و در همان روز مسئولان فیفا استفاده یا عدم استفاده از این قانون را تعیین می‌کنند. ما علاقمند به حفظ سلامت بازیکنان هستیم.

بازی‌های که ممکن است شامل استفاده از قانون «تایم‌اوت» شوند مربوط به بازی‌های می‌شود که در مناطق شمال شرقی برزیل که هوایی گرم‌تر دارند، اجرا می‌شود. آخرین بازی تیم ملی کشورمان در گروه F با بوسنی‌و‌هرزگوین یکی از این بازی‌ها است که شامل استقاده از قانون «تایم‌اوت» می‌شود. این دیدار در تاریخ 25 ژوئن 2014 (4 تیر 93) در شهر سالوادور برگزار خواهد شد.

دیدارهای دیگری که در مرحله گروهی احتمال استفاده از قانون وقت استراحت فنی در آنها وجود دارد عبارتند از: مکزیک - کامرون، آلمان - پرتغال، ایتالیا - کاستاریکا، ایتالیا - اروگوئه و آمریکا - آلمان.






تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن