تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون جامع تقسیمات کشوری درمجلس دردست تدوین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قانون جامع تقسیمات کشوری درمجلس دردست تدوین است بوشهر- ایرنا - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قانون مدون تقسیمات کشوری در مجلس شورای اسلامی در دست پیگیری است که در صورت اجرا و تصویب به صورت یک قانون مدون و جامع برای نقاط شهری و روستایی در سطح کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز یکشبنه در نشست با مردم شهر دالکی افزود: نظر دولت یازدهم در مورد تقسیمات کشوری، توقف هر گونه تقسیمات تا زمان تدوین آیین نامه جدید است.
وی اضافه کرد: دولت در این ارتباط وزیر کشور را مکلف کرده که برای اجرای بهتر، مناسب تر و قانونی تر این امر، طرح و آئیین نامه ای تدوین کند که این موضوع در دست اجرا و تکمیل است.
موسوی نژاد در باره حق آلایندگی چاه های نفت نرگسی گفت: حق آلایندگی از محل چاه های نفت نرگسی هنوز محقق شنده و در دست پیگیری است که امیداوریم هر چه زودتر محقق شود تا این مناطق شهرستان دشتستان از این عوارض آلایندگی در عمران و آبادی حوزه خود بخوبی استفاده کنند.
وی همچنین احداث سد دالکی را یکی از بزگترین و مهمترین پروژه ها در شهرستان دشتستان دانست و اظهارکرد: با احداث این سد عمده مشکلات کشاورزان منطقه برطرف و باعث اشتغال زایی و افزایش سطح تولید و کشاورزی در شهرستان خواهد شد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست های مردمی برای حفر چاه آب کشاورزی بیان کرد: شرکت آب منطقه ای استان بوشهر برای چاه هایی که تا پیش از سال 86 حفر شده پروانه فعالیت صادر می کند، ولی برای چاه هایی که پیش از سال 86 بوده به خاطر تهدیدهای سفره آب های زیرزمینی و چشمه های آب منطقه صدور مجوز ممنوع شده است.
وی با تقدیر از بنیاد مسکن استان بوشهر برای بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله دشتستان گفت: خانه هایی در سطح شهرستان به صورت پراکنده دچار خسارت شده اند و کارشناسی منازل و بازسازی آنها کار سختی است که جا دارد از اکیپ های بنیاد مسکن در امر بازسازی و کارشناسی منازل تقدیر کرد.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکل زمین های شهر دالکی و سند دارکردن آنها تاکید کرد.
امام جمعه دالکی نیز در این نشست گفت: جلساتی که مربوط به حل وفصل دغدغه های مردم باشد بسیار ارزشمند ومقدس هستند ودر دین مبین اسلام آیات وروایات متعددی دراین زمینه وجود دارد.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی طالبی افزود: مسوولان شهر وشهرستان به طور جد برای برطرف کردن کمبودهای دالکی تلاش دارند ونشستن مسوولان ومردم درمسجد وگفت وگوی صمیمی ازبرکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
شهردار دالکی نیز اظهار کرد: عوارض سوخت وگمرک که باید به شهرداری ها اختصاص یابد در دولت های گذشته به مصارف دیگری می رسید که امیدواریم باتلاش نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی این رویه متوقف شود.
عبدالرسول حسن پور اضافه کرد: هیچگونه عوارض آلایندگی به این شهر پرداخت نمی شود ودرصورت وصول این عوارض بسیاری ازمشکلات مالی حل خواهدشد.
وی بیان کرد: استقرار بخشداری در دالکی به منظور پیگیری حقوق وپاسخگویی به مطالبات مردم و درپی آن استقرار ادارات جدید از نیازهای جدی مردم ومسوولان است.
شهردار دالکی با اشاره به این که مهاجران افغان بیش از20 سال مهمان این شهر هستند، اضافه کرد: عوارض زیادی از افغان ها وصول شده اما به شهرداری بوشهر پرداخت شده است وانتظار داریم هرچه زودتر این عوارض به شهرداری دالکی بازگردانده شود. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن