تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819649915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیموریان:رسانه‌ها روی من و صادقی حساس شده‌اند/از بچگی فیزیکی بازی می‌کردم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تیموریان:رسانه‌ها روی من و صادقی حساس شده‌اند/از بچگی فیزیکی بازی می‌کردم
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:رسانه‌ها روی من و صادقیان حساس شده اند. به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت‌: در ابتدا باید بگویم که زمین فولادشهر کمی سفت بود و شرایط خوبی نداشتیم. ما هم به خاطر بازی با پرسپولیس خسته بودیم و از لحاظ قوای بدنی عقب افتاده بودیم. به همین خاطر این مسئله روی کیفیت تیمی ما تأثیر داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که ضربه‌اش به سینا عشوری شدید بود، گفت: فکر نمی‌کنم شدت ضربه زیاد بود چون اگر اینگونه بود داور من را اخراج می‌کرد.

وی تأکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است و برخورد در همه مسابقات اتفاق می‌افتد.

هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال که چون شما در استقلال بازی می‌کنید با اینگونه خطاها برخورد نمی‌شود، گفت: به نظر می‌رسد که رسانه‌ها در این چند هفته روی من و صادقیان حساس شده و زوم کردند. این مسئله ربطی به تیم‌ها ندارد و همه اتفاقات در زمین فوتبال می‌افتد.

تیموریان در پاسخ به این سؤال که به نظر خودش خشن بازی نمی‌کند، گفت: من از بچگی و نوجوانی فوتبالم فیزیکی بود و حالا هم همان مدل بازی می‌کنم ولی اگر ضربه‌ام به شکلی بوده که باعث ناراحتی بازیکن حریف شده از عشوری عذر می‌خواهم.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم چون هنوز هفت هفته باقی مانده و با تیم‌های بزرگ مثل فولاد، تراکتور‌سازی بازی داریم.




1392/11/1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن