تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802353739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش سریال سرزمین کهن تا اطلاع ثانوی متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: پخش سریال سرزمین کهن تا اطلاع ثانوی متوقف شد
سریال سرزمین کهن مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد/ باید رنجش خاطر از قوم بختیاری زدوده شود



وزیر کشور و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: ادامه پخش سریال سرزمین کهن که موجب رنجش خاطر قوم بختیاری شد مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد و برای این بررسی اگر نیاز به توقف سریال باشد باید این کار صورت بگیرد.

پعبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه شنبه این مطلب را در نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه پخش سریال سرزمین کهن از سوی صدا و سیما اعتراضات بختیاری ها را به دنبال داشته است شما به عنوان وزیر کشور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما چه اقداماتی در این خصوص انجام داده اید؟ عنوان کرد.

وی اظهار داشت: موضوعی که متاسفانه اتفاق افتاده موجب رنجش خاطر قوم بختیاری که از اقوام سلحشور، ایرانیان اصیل و همراه انقلاب، شده است و باید به نوعی جبران شود.

وزیر کشور با بیان اینکه این موضوع باید به گونه ای پیگیری شود که این رنجش از محضر این عزیزان زدوده شود، گفت: رییس سازمان صدا و سیما نامه ای دراین خصوص نوشته و گفته است که این سریال را مورد بازبینی و بررسی لازم قرار می دهد.

رحمانی فضلی افزود: تلاش صدا و سیما این است که ادامه سریال را که به ادعای آنان در جهت تقویت، سلحشوری ها و بیان تاریخ پر از حماسه و غرور برای اقوام است را با سلامت و صحت بیشتری پخش کنند.

وی ادامه داد: با رخ دادن اینگونه اتفاقات در کشور ما باید مواظب باشیم که خدای نکرده دشمنان از آن سوء استفاده نکنند و هزینه هایی برای مردم، کشور و اقوام مختلف پیش نباید؛ مسوولین هم باید دقت کنند که این ملاحظات سرمشق کارشان باشد.

وزیر کشور گفت: به هر حال کشور ما کشوری است که وحدت در کثرت است و اقوام مختلفی از لر، ترک، بلوچ، بختیاری و عرب در کشورمان وجود دارند که همگی ایران را شکل می دهند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه رنجش خاطر هر کدام از اقوام موجب رنجش همه ملت ایران می شود، اظهارامیدواری کرد که این موضوع با توضیحاتی که صدا و سیما خواهد داد مرتفع شود و دلجویی مناسبی از این اقوام به عمل آید.

وی ادامه داد: در پی پخش سریال سرزمین کهن، تجمعاتی در اهواز، اصفهان و دیگر نقاط داشتیم که با صحبتی که استانداران، مسوولان نیروی انتظامی، ائمه جمعه ، روحانیون و بزرگان قوم بختیاری و عشایر عرب داشتند در توجیه افکارعمومی بسیار موثر بود.

وزیر کشور گفت: الحمدالله تمام این تجمعات که امروز بعدازظهر(شنبه) صورت گرفت با آرامش تمام شده است و ما شاهد درگیری و اقدام خشونت آمیزی از طرفین نبودیم البته در برخی از تجمعات افرادی بودند که قصد داشتند استفاده نابجایی کنند اما خود مردم نهایت همکاری را داشتند.

رحمانی فضلی افزود: این موضوع به منزله یک تجمع اعتراض آمیز بوده است که می خواستند پیام خود را به مسوولان برسانند که این پیام دریافت و به نهادهای مربوطه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از تقاضای تجمع کنندگان این بود که از این اقدام عذرخواهی شود که رییس صدا و سیما این عذرخواهی را انجام داده است، اظهار داشت: خواسته دیگر آنان توقف سریال بود تا ادامه سریال مورد بازبینی قرار بگیرد که آقای ضرقامی این قول را دادند.

وزیر کشور گفت: سریال مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد و در صورت نیاز به توقف یکی یا دو هفته ای، این کار باید انجام شود.



شنبه, 26 بهمن 1392 ساعت 23:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن