تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802904300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب ،بهترین وسیله انتقال میراث ادبی به نسل آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کتاب ،بهترین وسیله انتقال میراث ادبی به نسل آینده است ساری-ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از کتاب به عنوان بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر یاد کرد و گفت: کتاب انسان ها را در شناخت میراث فرهنگی و ارزش های تاریخی و دینی یاری می رساند.


ˈ علیرضا یونسی ˈ روز شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان مازندران ،شکل گیری کمیته سند نهضت مطالعه مفید، را انقلابی فرهنگی توصیف کرد و افزود: کتاب و کتاب خوانی، از مولفه های محوری توسعه است.
وی ادامه داد: فرهنگ، محوری ترین برگ هویتی یک ملت محسوب می شود و یکی از راه های مهم توسعه فرهنگی، اهمیت دادن به مساله کتاب و کتاب خوانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی با شکوه ترین انقلاب دنیاست که ریشه در فطرت انسان و روحی الهی و ماورایی دارد و به رغم جوسازی ها و تهدیدها هرگز از مسیر آرمانی خود منحرف نشد.
یونسی اظهار داشت: باید از روش های تبلیغی مطلوب در راستای ایجاد گرایش کتابخوانی در مردم به ویژه نسل جوان، بهره گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که خانواده نخستین نهاد تاثیر گذار در جامعه به شمار می رود، خاطر نشان کرد: والدین نقش به سزایی در شکل گیری عادات فرزندان و نهادینه کردن عادت حسنه کتابخوانی در آنان دارند و در این راستا مسوولان باید برنامه ریزی کنند.
وی یاد آور شد: آموزش و پرورش نهادی است که می تواند با برنامه ریزی های هدفمند خود به نیازهای روحی دانش آموزان پاسخ دهد و انگیزه مطالعه و شناخت لذت واقعی کتاب خواندن را در آنان فراهم آورد.
یونسی با اشاره به این که در تولید کتاب به معنای تالیف، ترجمه و نشر کتاب باید به نیازها و خلاء های جامعه توجه شود، اظهار داشت: باید برای شناسایی خلاءها، رفع آن و برآورده کردن نیازها برنامه ریزی اصولی کرد.
وی خاطر نشان نمود: این تصور که با پدید آمدن وسایل ارتباط جمعی و نوظهور، جاذبه کتاب تحت الشعاع قرار خواهد گرفت، خطاست و لازم است این جاذبه به افراد گروه هدف کتاب خوانی با بهره گیری از روش های مطلوب شناسانده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، با اشاره به این که از مولفه های محوری توسعه، کتاب و کتاب خوانی است، تاکید کرد: برای مراکز پر جمعیتی که مردم در آن رفت و آمد دارند، تدارکی دیده شود تا کتاب حضور داشته باشد و به آن ها معرفی شود.
مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران در یان جلسه گفت: پنج دستگاه اجرایی با اعتباری 32 میلیارد ریال، متولی اجرای پروژه های کتاب خانه ها در استان هستند.
ˈ ایرج ولی پور ˈ افزود: تلاش بر آن است تا اعتبار کتاب خانه های استان 100 درصد تخصیص یابد.
ولی پور با بیان این که از سه هزار میلیارد ریال تومان اعتبار استان در سال جاری، تنها 20 درصد تخصیص یافته است، عنوان کرد: این در حالی است که حدود 10هزار میلیارد ریال پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.
مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری گفت: با همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان ها، پروژه ها دسته بندی و برخی از این پروژه های نیمه فعال و غیر فعال در سال آتی متوقف خواهند شد.
وی خاطر نشان ساخت: رعایت تخصیص شهرستانی باید با دقت و اهتمام لازم صورت گیرد.
در این جلسه از برخی برگزیدگان طرح خود دانایی انجمن کتاب خانه های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تجلیل شد.ک/2
2585/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن