تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه عکس ˈآب و آینهˈ در شیراز گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه عکس ˈآب و آینهˈ در شیراز گشایش یافت شیراز - ایرنا - نمایشگاه عکسی با عنوان ˈآب و آینه ˈ مجموعه ای از آثار محمد امین دانشور در نگارخانه نیایش در شیراز گشایش یافت.


این هنرمند عکاس ، روز شنبه در مورد این نمایشگاه به ایرنا بیان داشت:در این نمایشگاه که تا یکم اسفند امسال دایر است، 20 قطعه عکس سیاه و سفید در اندازه 100 در 150 سانتی متر به نمایش گذاشته شده است.
محمد امین دانشور افزود:این نمایشگاه حاصل چهارسفر به کشور ارمنستان و عکاسی از یکی از جاذبه های دیدنی آن در میدان جمهوری ایروان (پایتخت ارمنستان) است و عکس هایی که دراین نمایشگاه ارائه شده ازمیان بیش ازچهارهزار قطعه عکس برگزیده شده است.
وی درمورد غنوان نمایشگاه که ˈآب و آینهˈ است، گفت: آینه تمثیل دوربین است چراکه دوربین عکاسی مانند آینه تصاویر را بازتاب می دهد.
دانشور که راه اندازی کانون علمی و آموزشی عکس فارس را در کارنامه هنری خود دارد، در مورد انگیزه خود را از تشکیل این کانون ، گفت: با توجه به این که علاقه مندان عکاسی پس از سپری کردن دوره عکاسی به نوعی رها می شوند و امکان مطلع شدن از رویدادهای این هنردر کنار آموزش مستمر برای آنها میسر نیست ، این کانون می تواند ، نیازهای آموزش تکمیلی هنرجویان را با تشکیل کارگاه های مختلف آموزشی برای آنان فراهم کند.
این مدرس رشته عکاسی ، علت عدم علاقه پیشکسوتان عکاسی شیراز به برپایی نمایشگاه را هزینه های سنگین برگزاری آن دانست و گفت: هزینه های چاپ، قاب، پاسپارتو، تبلیغات و اجاره بهای نگارخانه از مهمترین دغدغه های هنرمندان برای برگزاری نمایشگاه است .
دانشور بیان کرد:شایسته است که متولیان فرهنگ و هنر امکان برپایی نمایشگاه را برای پیشکسوتان هنر عکاسی فراهم کنند.
محمد امین دانشور که از بنیانگذاران نخستین انجمن عکس شیراز است در سال 1339 خورشیدی در شیراز تولد یافت . او از شاگردان زنده یاد استاد حسن چهره نگار اسطوره عکاسی شیراز به شمار می آید. وی کار حرفه ای خود را نزد خاندان چهره نگارشیرازی آغاز کرد و هم اینک به عنوان مدرس عکاسی در انجمن سینمای جوانان شیراز مشغول به کار است.ک/3
7378 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن