تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802905582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت برنامه توسعه کتابخانه ها دستوری و بخشنامه ای نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس نهاد کتابخانه های عمومی: موفقیت برنامه توسعه کتابخانه ها دستوری و بخشنامه ای نیست تهران- ایرنا- رییس جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور تاکید کرد: موفقیت برنامه های توسعه در کتابخانه های عمومی، امری دستوری و بخشنامه ای نیست بلکه رویه ای است که در سرلوحه برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدحسین ملک احمدی که امروز -شنبه- در مراسم تودیع منصور واعظی و معارفه خود سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: تلاش داریم با دو نگاه تدبیر و امید برنامه های کتابخانه های عمومی کشور را پیش ببریم.
وی با نام بردن از احمد مسجدجامعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت هفتم گفت: مسجد جامعی اهتمامی ویژه داشت تا نهاد کتابخانه های عمومی مستقل باشد و از وابستگی زیاد خلاص شود.
رییس نهاد کتابخانه های عمومی کشور همچنین با قدردانی از زحمات احمد پورنجاتی رییس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحوم آیت الله رضوانی عضو شورای نگهبان، با نظری بلند ازکنار بسیاری از ایرادات مربوط به ایجاد نهاد کتابخانه های عمومی گذاشتند تا این نهاد تشکیل شود.
ملک احمدی با قدردانی از زحمات منصور واعظی رییس سابق این نهاد، گفت: تلاش من در دوره جدید ادامه فعالیت های قبلی البته همراه با بازنگری هایی خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید از جایگاه هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور بهره برداری کامل کرد، گفت: هیات امنا باید جایگاه و نقش محوری خود را داشته باشد.
رییس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه در جایگاه سیاستگذاری نیست، ابراز امیدواری کرد با بهره گرفتن از جایگاه هیات امنا، سیاست های جدید را با توجه به عملکرد گذشته ادامه دهد.
ملک احمدی تاکید کرد تلاش خواهیم کرد تا با بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها، انجمن های علمی، خیرین و همکاری دستگاه های ذیربط به نیازهای مخاطبین با توجه به فرهنگ مناطق آنها توجه کنیم.

*** کتابداران، محور اصلی فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی
وی در ادامه کتابداران را محور اصلی فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور عنوان کرد و گفت: بدون تلاش همراه با ایمان و امید کتابداران نمی توانیم امور این نهاد را جلو ببریم.
رییس نهاد کتابخانه های عمومی کشور انگیزه و روحیه کتابداران در ارتقاء علمی را یادآور شد و گفت: وظیفه همه ماست تا به مشکلات مالی همکاران مان در این زمینه توجه کنیم.
ملک احمدی افزود: تلاش خواهیم کرد اسناد بالادستی مانند سند چشم انداز، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقشه جامع علمی کشور به همراه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را در سرلوحه فعالیت ها و تصمیم سازی های این نهاد قرار دهیم.

*** شش برابر شدن بودجه نهاد کتابخانه های عمومی
منصور واعظی رییس سابق نهاد کتابخانه های عمومی نیز در این مراسم در سخنانی گفت: در بودجه امسال، دولت به بودجه ما هیچ مبلغی اضافه نکرد اما مجلس شورای اسلامی 20 میلیارد تومان به رقم آن افزود.
وی افزود: اگر حمایت های محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی نبود، بودجه 18 میلیارد تومانی این نهاد در عرض شش سال به 120 میلیارد تومان نمی رسید و شش برابر نمی شد.
عباس شیبانی عضو شورای شهر تهران نیز که بنا به دعوت مجری برنامه برای سخنرانی در این مراسم دعوت شد، تنها به ذکر این حمله بسنده کرد که وظیفه خود می داند از دوستان زحمتکش در فعال کردن کتابخانه های کشور تشکر کند.
در این مراسم علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی چمران و عباس شیبانی اعضای شورای شهر تهران، اسحاق صلاحی رییس کتابخانه ملی، حجت الاسلام امیری فر مشاور سابق فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و محمدعلی رامین معاون سابق مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
فراهنگ(3)**9129**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن