تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803925208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار قصرشیرین از عملکرد شرکت گاز انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار قصرشیرین از عملکرد شرکت گاز انتقاد کرد قصرشیرین - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار قصرشیرین با انتقاد از عملکرد شرکت گاز در این شهرستان بویژه تاخیر در اجرای پروژه های گازرسانی گفت: حفاری های این شرکت در سطح شهر مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.


ˈنعمت اله نازپروردهˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سوء مدیریت و نبود نظارت دقیق بر اجرای پروژه های خط انتقال گاز و همچنین تاخیر در انجام این کار و ترمیم حفاری ها، نارضایتی زیادی در میان شهروندان ایجاد کرده است.
وی تاکید کرد: بارها برای شتاب بخشی به فعالیت های عمرانی با شرکت گاز شهرستان و همچنین مسوولان فرادستی در شرکت گاز استان کرمانشاه مکاتبه و مذاکره شده ولی تاکنون فایده ای نداشته است.
نازپرورده اظهار کرد: مسیر میدان معلم تا میدان امام حسن (ع) در محدوده ابتدای بلوار استاندارد که در واقع مسیر منتهی به فرمانداری و سایت اداری شهرستان و استقرار دو واحد دانشگاهی است مدت هاست برای انتقال خط لوله گاز حفاری شده و با وجود تغییر پیمانکار ناتوان آن، همچنان بخشی از معبر بدلیل حفاری مسدود است.
به گفته وی، این امر برای تردد خودروها و بویژه مردم و دانشجویان در روزهای بارانی مشکلات زیادی ایجاد می کند و بدلیل عدم توجه شرکت گاز به اخطارهای داده شده از سوی فرمانداری، تصمیم گرفتیم حفاری های ایجاد شده را پر کنیم.
معاون سیاسی فرماندار قصرشیرین گفت: متاسفانه شرکت گاز استان کرمانشاه به وعده هایی که برای شتاب بخشی به فعالیت های عمرانی بویژه خطوط انتقال گاز در این شهرستان داده به موقع عمل نکرده و این مهم مشکلاتی برای مردم بوجود آورده است.
وی یادآور شد: به دلیل سهل انگاری و ناتوانی مدیریت شرکت گاز در اجرای سریع خط انتقال گاز هم اینک خیابان های اصلی قصرشیرین تبدیل به معابر خاکی با دست اندازهای فراوان شده است.
وی افزود: گناه مردم قصرشیرین چیست که در فصل تابستان گرد و خاک و آلودگی ناشی از ریزگردها را تحمل کنند و در سایر فصول بویژه پاییز و زمستان که فصل انجام عملیات های عمرانی است گرد و خاک ناشی از حفاری های ایجاد شده توسط شرکت گاز را تحمل کنند.
وی تصریح کرد: اینک و به برکت فعالیت نامناسب شرکت گاز یک خیابان سالم در این شهر وجود ندارد که این وضعیت اسفناک توهین به شعور مردم است و در شان یک شهرستان مرزی و توریستی نیست.
رییس شرکت گاز شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب گفت: از مجموع شبکه و خط تغذیه پروژه گاز رسانی در شهر قصرشیرین اینک 80 کیلومتر انجام شده که 61 کیلومتر از آن هم دارای گاز است ضمن اینکه تنها دو کیلومتر از این شبکه باقی مانده که عملیات اجرای آن در دست اقدام است.
ˈعلیرضا فرهنگیانˈ به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون یک ایستگاه سی جی اس 30 هزار متر مکعبی، یک ایستگاه بی تی اس با ظرفیت 10 هزار متر مکعب نیز در منطقه قصر قدیم نصب شده و بزودی پس از حل مشکلات حقوقی، جانمایی برای احداث یک ایستگاه بی تی اس 10 هزار متر مکعبی بی تی اس در قصر جدید نی زدر دستور کار قرار می گیرد.
وی افزود: تاکنون یک هزار و 300 علمک گاز در شهر قصرشیرین نصب شده که ظرفیت پوشش سه هزار و 200 خانوار را از نعمت گاز دارد که معادل 60 درصد نیاز منطقه شهری است هر چند تنها یک هزار و 400 خانوار از این ظرفیت استفاده می کنند.
فرهنگیان اظهار کرد: هم اکنون دو پیمانکار در سطح شهر یکی مربوط به نصب علمک و یکی مربوط به انتقال شبکه گاز در این شهر مشغول فعالیت هستند و قرار است تا پایان تیرماه سال 93 همه شهر از نعمت گاز برخوردار شوند.
وی تاکید کرد: ترمیم حفاری های شرکت گاز بر عهده شهرداری است که در این ارتباط بودجه مورد نظر اختصاص یافته و نیاز است مسوولان مدیریت شهری برای جذب اعتبار مذکور اقدام کنند در غیر این صورت بودجه فوق برگشت داده می شود.
مردم شهر مرزی قصرشیرین در آستانه فصل بهار از شهرداری و شرکت گاز در آستانه انتظار دارند نسبت به مرمت حفاری ها و انجام روکش آسفالت معابر اقدام کنند و بیش از این مردم را دچار مشکل نکنند.ک/3
1234/9102/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن