تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکه زارع: سایت های ایران خودرو در خارج از تهران واگذار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یکه زارع: سایت های ایران خودرو در خارج از تهران واگذار می شود تهران - ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی این گروه برای واگذاری تمام سایت های خارج از تهران خود خبر داد و گفت: نخستین سایت مربوط به ایران خودرو در سمنان بود که چندی پیش این سایت واگذار شد.


هاشم یکه زارع که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: سیاست ایران خودرو این است که سایت مونتاژ خودرو در شهرستان ها نداشته باشد و به جای سایت های مونتاژ زیرساخت های صنعت خودرو مثل تولید موتور، گیربکس و اکسل را تقویت کند.
وی سپس به ظرفیت تولید خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید خودرو در کشور یک میلیون و 800 هزار دستگاه و نیاز بازار یک میلیون و 200 هزار دستگاه است که این نشان دهنده وجود ظرفیت مازاد تولید در کشور است.
مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به روزمرگی صنعت خودرو در شش سال گذشته یادآور شد: سه اولویت اصلی ما در ایران خودرو احیای شرکت های قطعه سازی، اصلاح ساختار مالی و همچنین هدایت منابع مالی جدید به سوی طراحی خودروهای جدید است.
وی در ادامه با بیان این که در ماه های اخیر مذاکرات گسترده ای با خودروسازان خارجی برای توسعه ی همکاری ها و تولید خودروهای جدید در ایران داشته ایم، افزود: در مذاکره با یکی از شرکت های اروپایی مقرر شده است بر روی یک پلت فرم، دو خودروی سدان و شاسی بلند به صورت مشترک طراحی و تولید شود. علاوه بر آن قرار است تا این دو محصول جدید علاوه بر ایران، در زنجیره ی جهانی این خودروساز اروپایی عرضه شود.
به گفته ی یکه زارع همچنین این شرکت اروپایی با سرمایه گذاری 100 درصدی خود یکی از محصولاتش را در ایران تولید و در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهایی شدن مذاکرات با پژو ظرف روزهای آینده اضافه کرد: محور مذاکرات ایران خودرو و پژو فرانسه، نحوه سرمایه گذاری در ایران است؛ زیرا این شرکت فرانسوی در مدت 15 سال حضور خود در ایران سود زیادی داشته، به طوری که 23 درصد فروش محصولاتش در ایران بوده است.
یکه زارع در پایان تنها انگیزه خود برای آمدن به ایران خودرو را خودروساز شدن این شرکت خودروسازی عنوان کرد وافزود: به عقیده ی بنده فقط ˈسمندˈ خودروی ملی است و مابقی تولیدات به اسم ملی ایران خودرو، فیس لیفت تولیدات قبلی است.
دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو روز چهارشنبه در شهر اصفهان گشایش یافت.
اقتصام (3) ** 1574
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن