تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820060019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول:مسلمانان جهان از رفتار وهابیون خسته و دلزده هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول:مسلمانان جهان از رفتار وهابیون خسته و دلزده هستند شیراز- ایرنا- مسوول پژوهشکده سازمان حج و زیارت کشور گفت: امروز تمام مسلمانان جهان از رفتارهای جاهلانه وهابیون و شرایط تاریخی پیش آمده خسته اند و به دنبال راه حلی برای آن هستند.


به گزارش ایرنا، سید ˈمهدی علیزاده موسویˈ عصر پنجشنبه در گردهمایی آموزشی مبلغان شهرستان شیراز با عنوان مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) بیان کرد: اعمال و رفتار وهابیون گویای تفکر آنهاست و دنیا از تفکر جاهلانه این گروه به تنگ آمده است.
وی با بیان این که وهابیت دشمن خود را اولویت بندی کرده است، افزود: وهابیت، شیعه را نخستین دشمن خود می دانداین درحالی است که جهل وهاییت تمام جهان را در بر می گیرد.
علیزاده موسوی اظهار کرد: ذات و خاستگاه اندیشه وهابیت، انگلیس است و وهابیت فعالیت خود را با شبهه و در چار محور توحید و شرک، ایمان و کفر، بدعت و حیات برزخی پیش می برد.
علیزاده موسوی با بیان اینکه خوارج و وهابیون در 23 موارد با هم شباهت دارند، ادامه داد: امروز غرب با شبهه افکنی و بدترین روش های تبلیغی در زمینه کشتن مردم بی دفاع ، اسلام هراسی و اسلام ستیزی فعالیت می کنند.
وی عنوان کرد: انگلیس و استکبار جهانی با حمایت خود از وهابیت به دنبال ترویج اسلام دولتی و نه دولت اسلامی هستند زیرا از نظر آنان گسترش دولت اسلامی خطرناک و اسلام دولتی بلامانع است.
این مبلغ دینی با اشاره به اینکه وهابیت، بهائیت و قادیانی مثلث شوم درون دین اسلام هستند، افزود: تمام شبهات وارد شده به اسلام با تاسی به 350 آیه از قرآن کریم قابل پاسخگویی است اما بخش عمده این شبهات به رفتار ما در حوزه دین باز می گردد.
علیزاده موسوی گفت: بخشی از شبهات ریشه در اعمال خرافی دارد که متاسفانه در جامعه ما در حال رشد است لذا افراد در هر حوزه ای باید بسیار هوشمندانه مراقب رفتار خود باشند زیرا دشمن بر روی رفتار شیعه تمرکز کرده است.
وی با اشاره به برخی فعالیت مداحان، قمه زنی و زنجیرزنی با تیغ بیان داشت: امروز دشمن از رفتار شیعه بر علیه خودمان استفاده می کند اگر مراقب رفتار خود و خرافات نباشیم بر علیه شیعه کار کرده ایم.
علیزاده موسوی با اشاره به خطر جدی وهابیت و گروه های علیه مسلمانان اظهار کرد:با توجه به جدی بودن خطر وهابیون و تکفیری ها درجهان،کنگره بین المللی ˈتکفیرˈ در آبان سال آینده تحت اشراف مراجع بزرگ آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی در قم برگزار می شود.
وی اضافه کرد: قبل از برگزاری این کنگره، هفت پیش همایش در کشورهای اسلامی مانند سوریه و پاکستان با حضور اندیشمندان سنی و شیعه جهان اسلام برگزار می شود.
علیزاده موسوی با اشاره به این که علمای اهل سنت نیز به خطر تکفیری ها واقف هستند، ادامه داد: حتی از واتیکان و از سوی پاپ نیز درخواست حضور در این همایش ارائه شده است.
این مبلغ دینی گفت: شبهه ، حق و باطل را باهم آمیخته می کند و شبهه معضل اساسی در مواجهه با فرقه ها و مذاهب انحرافی است که فضای امروز فعالیت گسترده این فرقه ها، در حوزه ماهواره و اینترنت است.
وی افزود: جریان هایی در قالب ادیان مختلف و عرفان های نوظهور با ماهیت خارجی بر جهان اسلام وارد شده اند و اسلام را مورد هجمه قرار داده است.
وی ادامه داد: غرب معضل اخلاق را با عرفان های غیرخدایی پاسخ می دهد زیرا این اندیشه ها و عرفان ها انسان را به خدا نمی رساند و با ساختار غرب سازش دارد و غرب این تفکر را با شدت و حدت گسترش می دهد.
او با بیان این که امروز تشنگی معنویت در دنیا وجود دارد، عنوان کرد: عصر امروز بحران خلا معنا و معنویت است بنابراین تمام فرقه ها به دنبال پر کردن این خلا هستند و ما با برخورداری از دین اسلام نسبت به این خلا، کاری نکرده ایم.
علیزاده موسوی افزود: غرب به دنبال منفی جلوه دادن اسلام و دامن زدن به اسلام هراسی و اسلام ستیزی به روش های مختلف بود و برغم این فعالیت ها، رشد اسلام در غرب از رشد مسیحیت بیشتر است.
ک/27382/ 667 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن