تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803222656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام مسلمانان جهان خسته از رفتار وهابیون هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمام مسلمانان جهان خسته از رفتار وهابیون هستند شیراز- ایرنا- مسوول پژوهشکده سازمان حج و زیارت کشور گفت: امروز تمام مسلمانان جهان از رفتارهای جاهلانه وهابیون و شرایط تاریخی پیش آمده خسته اند و به دنبال راه حلی برای آن هستند.


به گزارش ایرنا سید مهدی علیزاده موسوی عصر پنجشنبه در گردهمایی آموزشی مبلغان شهرستان شیراز با عنوان مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) بیان کرد: اعمال و رفتار وهابیون گویای تفکر آنهاست و دنیا از تفکر جاهلانه این گروه به تنگ آمده است.
وی با بیان اینکه وهابیت دشمن خود را اولویت بندی کرده است افزود: وهابیت، شیعه را نخستین دشمن خود می داند اما این درحالی است که جهل وهاییت تمام جهان را در بر می گیرد.
علیزاده موسوی اظهارداشت: ذات اندیشه وهابیت انگلیس است و وهابیت فعالیت خود را با شبهه و در چار محور توحید و شرک، ایمان و کفر، بدعت و حیات برزخی پیش می برد که انگلیس و استکبار جهانی از وهابیون و تکفیری ها بر علیه اسلام حمایت می کنند.
وی اضافه کرد: تخریب، عدم پاسخ منطقی، سرعت در انتشار و رشد در فضای غیر پاسخگو از ویژگی های شبهه است که وهابیون با استفاده از این ابزار سعی در دشمنی علیه اسلام و شیعه دارند.
علیزاده موسوی با بیان اینکه خوارج و وهابیون در 23 موارد با هم شباهت دارند ادامه داد: امروز غرب از طریق شبهه بر علیه اسلام فعالیت و با بدترین روش های تبلیغ مانند کلیپ های وهابیون در کشتن مردم بی دفاع در جهت اسلام هراسی و اسلام ستیزی استفاده می کنند.
وی عنوان کرد: انگلیس و استکبار جهانی با حمایت خود از وهابیت به دنبال ترویج اسلام دولتی و نه دولت اسلامی هستند زیرا از نظر آنان گسترش دولت اسلامی خطرناک و اسلام دولتی بلامانع است.
این مبلغ بین المللی با اشاره به اینکه وهابیت، بهائیت و قادیانی مثلث شوم درون دین اسلام هستند افزود: تمام شبهات وارد به اسلام با تاسی به 350 آیه از قرآن کریم قابل پاسخگویی است اما بخش عمده این شبهات به رفتار ما در حوزه دین باز می گردد.
علیزاده موسوی گفت: بخشی از شبهات ریشه در اعمال خرافی دارد که متاسفانه در جامعه ما در حال رشد است لذا افراد در هر حوزه ای باید بسیار هوشمندانه مراقب رفتار خود باشند زیرا دشمن بر روی رفتار شیعه تمرکز کرده است.
وی با اشاره به برخی فعالیت مداحان، قمه زنی و زنجیرزنی با تیغ توسط برخی افراد بیان داشت: امروز دشمن از رفتار شیعه بر علیه خودمان استفاده می کند اگر مراقب رفتار و خرافات نباشیم بر علیه شیعه کار کرده ایم.
علیزاده موسوی با اشاره به خطر جدی وهابیت و گروه های علیه مسلمانان اظهار کرد:با توجه به جدی بودن خطر وهابیون و تکفیری ها درجهان،کنگره بین المللی ˈتکفیرˈ در آبان سال آینده تحت اشراف مراجع بزرگ آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی در قم برگزار می شود.
وی اضافه کرد: قبل از برگزاری این کنگره، هفت پیش همایش در کشورهای اسلامی مانند سوریه و پاکستان با حضور اندیشمندان سنی و شیعه جهان اسلام برگزار می شود.
علیزاده موسوی با اشاره به اینکه علمای اهل سنت نیز به خطر تکفیری ها واقف هستند ادامه داد: حتی از واتیکان و از سوی پاپ نیز درخواست حضور در این همایش ارائه شده است.
این مبلغ بین المللی حوزه فرق و مذاهب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شبهه ، حق و باطل را باهم آمیخته می کند و شبهه معضل اساسی در مواجهه با فرقه ها و مذاهب انحرافی است که فضای امروز فعالیت گسترده این فرقه ها، در حوزه ماهواره و اینترنت است.
وی افزود: جریان هایی در قالب ادیان شامل مسیحیت، زرتشت و یهود و عرفان های نوظهور با ماهیت خارجی بر جهان اسلام وارد شده اند و اسلام را مورد هجمه قرار داده است.
علیزاده موسوی بیان کرد: پیدایش و رشد عرفان های نوظهور در جامعه بر اساس رشد تکنولوژی، مادی گرایی واندیشه سکولار است به طوری که تکنولوژی امروز عرفان مناسب با خود را می طلبد.
وی با بیان اینکه در عرفان های نوظهور و اندیشه مدرن انسان محور همه چیز است اظهارداشت: شبهه هایی که در دل مفاهیم وارد شده بر دین اسلام به دلیل برخورداری از زبان داستان و رمان جا باز کرده و رشد پیدا می کند.
او اضافه کرد: ادیان و عرفان های نوظهور با روش های جدید و بر اساس نیازهای روز مخاطبان، ارائه شده و توانسته جای خود را پیدا کند این در حالی است که متاسفانه محتوا و معارف غنی دین اسلام با قالب های جذاب ارائه نشده و این ضعف ما است.
وی ادامه داد: غرب معضل اخلاق را با عرفان های غیرخدایی پاسخ می دهد زیرا این اندیشه ها و عرفان ها انسان را به خدا نمی رساند و با ساختار غرب سازش دارد و غرب این تفکر را با شدت و حدت گسترش می دهد.
او با بیان اینکه امروز تشنگی معنویت در دنیا وجود دارد عنوان کرد: عصر امروز بحران خلا معنا و معنویت است بنابراین تمام فرقه ها به دنبال پر کردن این خلا هستند و ما با برخورداری از دین اسلام با بالاتری محتوا، نسبت به این خلا کاری نکرده ایم.
علیزاده موسوی افزود: غرب به دنبال منفی جلوه دادن اسلام و دامن زدن به اسلام هراسی و اسلام ستیزی به روش های مختلف است و امروز شاهد هستیم برغم این فعالیت ها، رشد اسلام در غرب، از رشد مسیحیت بیشتر است.
وی با بیان اینکه امروز تشنگی معنویت در دنیا وجود دارد گفت: فضایی که امروز به وجود آمده خلایی است که همه می خواهند آن را پر کنند اگر دقیق عمل کنیم با معارف اسلامی می توان به خوبی این خلا را پر کنیم.ک/2
7382/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن