تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه فجر نقطه اتکای محرومین و مسلمانان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دهه فجر نقطه اتکای محرومین و مسلمانان جهان است بیجار - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، نقطه امید و اتکا محرومین و مسلمانان است.


ماموستا معروف خالدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ویژگی های منحصر بفرد انقلاب اسلامی که آن را از دیگر انقلاب های جهان متمایز کرده است اظهار کرد: رهبری پیامبرگونه امام (ره) در طول مبارزات و ایام پیروزی انقلاب، باعث شده است هیچ انقلاب دیگری نتواند در جهان خود را در قیاس آن قرار دهد.
وی افزود: این انقلاب با امداد نیروی های غیبی الهی و با هدایت های حضرت امام(ره) به پیروزی رسید و هم اکنون نیز با رهبری شایسته آیت الله خامنه ای حرکت می کند.
وی به مردمی بودن انقلاب اسلامی به عنوان یک شاخصه مهم اشاره کرد و گفت: اگر به انقلاب های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیم نگاهی داشته باشید متوجه حضور و پشتیبانی مردم از آن انقلاب ها خواهید شد که اصلا با مردم ایران قابل قیاس نیست.
امام جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به اینکه راه و مسیر اسلام و اعتقادات دینی یکی دیگر از شاخص های انقلاب است گفت: مردم مبارز هنگام زندان و مبارزه با رژیم طاغوت، فقط با عشق به کسب رضای خداوند تمام شکنجه ها را تحمل می کردند و تا پای جان می ایستادند.
ماموستا خالدی به مسوولین توصیه کرد: وحدت فقط برای اهل تشیع و اهل سنت نیست، وحدت مصادیق زیادی در سطح جامعه دارد، لذا مسوولان و مردم باید با همفکری و دوری از اصرار بر نظرات و تفکرات خاص، به فکر مردم باشند و به هر طریق رضایت عموم مردم را حاصل نمایند که این انقلاب بدون مردم، توجه و الطاف خدای متعال، یک روز ادامه ندارد.ک/3
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن