تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آرامش بهاری در 22 بقعه متبرکه استان کرمانشاه اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح آرامش بهاری در 22 بقعه متبرکه استان کرمانشاه اجرا می شود کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از آغاز طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه در 22 بقعه متبرکه استان خبر داد.


حجت الاسلام سید ˈمحمدباقر حسینی اراکیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی با بیان این که طرح آرامش بهاری برای پذیرایی از مهمانان و زائران نوروزی برگزار می شود، گفت: این طرح در بقاع شاخصی که به دلیل فعالیت های متعدد در طول سال به قطب های فرهنگی تبدیل شده اند اجرا می شود.
حسینی اراکی، سیده فاطمه کرمانشاه، امامزاده حسن (ع) و قاضی الکیا (ع) اسلام آبادغرب، امامزاده باقر (ع) گودین، امامزاده احمد (ع) سنقروکلیایی، امامزاده مهدی (ع) هرسین و امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه را از بقاعی نام برد که طرح آرامش بهاری در آن ها اجرا می شود.
وی با تاکید بر این که در بقاع موردنظر آمادگی لازم برای پذیرش، اسکان و ارائه خدمت به مسافران نوروزی فراهم شده است، افزود: سعی می شود به مسافران و زائرانی که در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان ایام نوروز خود را سپری می کنند امکانات رفاهی ارائه شود.
حسینی اراکی اظهار داشت: چنانچه مسافران نوروزی مایل به استفاده از امکانات بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری در طول سفر در استان باشند می توانند با هماهنگی با هیات امنا و ادارات اوقاف شهرستان ها، این زمینه را فراهم آورند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مراسم تحویل سال نو در جوار 9 بقعه متبرک استان اجرا می شود.
حسینی اراکی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری شامل برگزاری سفره هفت سین قرآنی فاطمی، برپایی خیمه های معرفت در امامزادگان، پخش زنده پیام نوروزی مقام معظم رهبری، برگزاری نماز جماعت با حضور روحانیان اعزامی و مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی می باشد.
وی گفت: در اجرای این طرح، 24 روحانی اعزامی از قم ما را یاری می کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ایام فاطمیه از نهم فروردین ماه، گفت: علاوه بر این مبلغان، 56 روحانی بومی و اعزامی از قم برای اعزام به بقاع متبرکه و روستاهای استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این ایام در نظر گرفته شده است.
7456/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن