تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان بیمه سلامت از افزایش یارانه سلامت خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رییس سازمان بیمه سلامت از افزایش یارانه سلامت خبر داد

رییس سازمان بیمه سلامت از افزایش یارانه سلامت خبر داد
رییس سازمان بیمه سلامت از افزایش یارانه سلامت خبر داد و گفت: رییس جمهور اعلام کرده است که در بررسی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، اعتبارات کافی برای بیمه همگانی درنظر گرفته شود.
به گزارش نامه نیوز، «انوشیروان محسنی بندپی» در حاشیه همایش آموزش بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) افزود: پیشرفت های زیادی در تجمیع بیمه ها داشته ایم.

وی گفت: اصل تجمیع بیمه ها براساس مصوبه شورای عالی بیمه پذیرفته شده است.

محسنی بندپی افزود: اکنون اخذ اطلاعات بیمه شدگان همه صندوق های بیمه در وزارت رفاه در دست کار است؛ همچنین آیین نامه خرید راهبردی بیمه در هیات دولت مراحل نهایی خود را طی می کند.

رییس سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: منابع ورودی سازمان بیمه سلامت به حدی است که تعادلی با صندوق های بیمه گر دیگر دارد تا فرقی در حق بیمه ها نباشد.


** پرداخت نصف بدهی میلیاردی بیمه به بیمارستان ها تا 15 بهمن

وی از تسویه نصف بدهی میلیاردی سازمان بیمه سلامت به بیمارستان های دولتی و خصوصی تا 15 بهمن ماه خبر داد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: اکنون 750 میلیارد تومان به بیمارستان های دولتی، 250 میلیارد تومان به بیمارستان های خصوصی و مطب ها و 60 میلیارد تومان به بیمارستان های عمومی غیردولتی بدهکار هستیم.

وی تصریح کرد، به دستور رییس جمهوری به میزان اعتبار این سازمان در سال 1392، 10 درصد مازاد تعلق گرفت؛ همچنین بخشی از سهام خود را در معرض فروش گذاشته ایم تا بدهکاری بیمارستان ها را پرداخت کنیم.

محسنی بندپی گفت: در پرداخت این بدهی ها، مناطق محروم در اولویت قرار دارند؛ پنج ماه بدهی معوقه رسیدگی شده و دو ماه بدهی معوقه رسیدگی نشده داریم.

وی در مورد بیمه خدمات دندانپزشکی نیز افزود: کارهایی در این زمینه در حال انجام است و امیدواریم در سال 93 در قالب اجرای برنامه پزشک خانواده اجرایی شود.


** برنامه پزشک خانواده در حال آسیب شناسی است

رییس سازمان بیمه سلامت گفت: برنامه پزشک خانواده در حال آسیب شناسی است این برنامه در استان فارس (به عنوان استان پیشرو در اجرای این برنامه) دارای نواقصی است که قرار است دستورات تکمیلی برای برطرف کردن این نواقص به این استان ابلاغ شود.

محسنی بندپی افزود: هفته آینده نیز برای آسیب شناسی برنامه پزشک خانواده به مازندران می رویم.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: برای ساماندهی نظام سلامت کشور، چاره ای جز استقرار برنامه پزشک خانواده نداریم.




1392/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن