تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 60 درصدی منابع مالی صندوق بیمه سلامت در سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد: افزایش 60 درصدی منابع مالی صندوق بیمه سلامت در سال آینده تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش 60 درصدی منابع مالی صندوق بیمه سلامت در سال 93 خبر داد و گفت: کاهش پرداخت از جیب مردم مهمترین اولویت نظام سلامت در سال آینده است.


دکتر محمد تقی نوربخش در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: بیمه ها از دو منبع اصلیˈبیمه سلامتˈ و ˈبیمه تامین اجتماعیˈ که محل منابع آنان است تامین می شوند.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد : صندوق بیمه سلامت برای سال 93 حدود 60 درصد منابع بودجه آن افزایش پیدا کرده است که باید گفت شاهد یک جهش جدی است.
نوربخش با اشاره به اینکه معمولا بین 20 تا 25 درصد افزایش حقوق در نظر گرفته می شود، گفت: رشد منابع سازمان تامین اجتماعی نیز به همین نسبت افزایش حقوق و دستمزد تعیین می شود که دراین رابطه تمهیداتی اندیشیده شده است.
نور بخش ابراز امیداواری کرد که در سال 93 با توجه به تجهیز منابع از سوی مجلس شورای اسلامی و سازمان تامین اجتماعی به نظام سلامت کمک شود و دراین راستا شاهد رشد قابل توجهی درتعرفه های پزشکی در کشور باشیم .
وی همچنین در مورد تعرفه های پزشکی گفت: موضوع تعرفه بسیار با اهمیت است و این تعرفه ها در کشور باید واقعی شوند .
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی یاد اور شد: دراین رابطه شورای عالی بیمه قدم های جدی برداشته است . اگر با روش علمی تعرفه ها ی هر رشته پزشکی دقیقا محاسبه و اعلام شود، بسیاری از مشکلات ناشی از آن رفع می شود.
وی درعین حال تاکید کرد: در موضوع سلامت مردم باید همه امور به درستی مسیر خود را طی کند. البته این وظیفه سازمان های بیمه گر و دولت است که نرخ واقعی خدمات پزشکی را تعیین و اعلام کند، اما درعین حال باید انظباط مالی در خدمات ارائه شده پزشکی به بیمار وجود داشته باشد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تغییر مکانیزم تعیین تعرفه خدمات درمانی و توجه ویژه دولت به نظام سلامت را منجر به تحول جدی در خدمات درمانی کشور دانست و گفت: کاهش پرداخت از جیب مردم در بخش درمان مهمترین اولویت بخش سلامت در سال آینده است.
سازمان تامین اجتماعی 38 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.
علمی (4)**1354**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن