تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان نظام پزشکی: بودجه سلامت در اولویت قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان نظام پزشکی: بودجه سلامت در اولویت قرار دارد سمنان - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی روز شنبه در نشستی با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان و نظام سلامت این استان گفت: بودجه سلامت در کشور در اولویت قرار دارد .


به گزارش ایرنا ˈعلیرضا زالیˈ افزود: یکی از مشکلات بخش سلامت بی توجهی به خدمات بهداشتی و پیشگیری از بیماری ها است و رشد اعتبارات این بخش در سال های گذشته کمتر از 10 درصد بوده است.
وی استان سمنان را از نظر سرانه سلامت استان خوب و الگو دانست و گفت: در نشست امروز با دانشگاه علوم پزشکی و مسوولان نظام سلامت استان سمنان به یک زبان مشترک که آن هم بالا بردن کیفیت سلامت مردم است رسیدیم.
وی در ادامه در باره اعتبار تخصیص داده شده به نظام سلامت کشور اظهار داشت: تخصیص 30 هزار میلیارد ریال بودجه به بخش بهداشت کشور می تواند عقب ماندگی بخش بهداشت را جبران کند.
رئیس سازمان نظام پزشکی درباره تعیین تعرفه پزشکان گفت: پیشنهاد به شورای عالی بیمه این است که یک تعرفه ترجیحی برای مناطق محروم و روستاها تصویب شود تا امکان ماندگاری بیشتر پزشکان در این مناطق فراهم شود.
وی اضافه کرد: جلسات شورای عالی بیمه برای تعیین تعرفه های پزشکی برای سال آینده به زودی آغاز می شود و با توجه به گستردگی موضوع ، نشست رسمی برای تعیین تعرفه های بخش دولتی، خصوصی و غیردولتی لازم است.
وی به اعتبار 60 هزار میلیارد ریالی سهم سلامت در سال 91 اشاره کرد و گفت: این اعتبار در نهایت در آخرین روز سال فقط 19 هزار میلیارد ریال آن اختصاص یافت.
زالی اظهار داشت: بررسی تعرفه های پزشکی بخش دولتی، خصوصی و غیر دولتی از هفته آینده در نشست شورای عالی بیمه آغاز می شود و پیشنهاد این است که امسال قیمت واقعی خدمات مبنا قرار گیرد.
زالی به بحث دریافت زیرمیزی توسط برخی پزشکان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هم سازمان نظام پزشکی و هم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با همکاری هم در صدد پالایش این پدیده که عده کمی از پزشکان به آن دچار هستند، است.
رییس سازمان نظام پزشکی کشور از کادر پزشکی که در هوای برفی و سرمای کم سابقه شمال کشور حتی تا 72 ساعت بدون استراحت به مداوای حادثه دیدگان پرداختند، قدردانی کرد.ک/2
1536/599/608/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن