تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال بیش از هشت هزار البرزی از فیلم فجر/ معراجی ها به البرز رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از آغاز اکران جشنواره فیلم فجر تاکنون/ استقبال بیش از هشت هزار البرزی از فیلم فجر/ معراجی ها به البرز رسید کرج- ایرنا- معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از جشنواره بین المللی فیلم فجر، گفت: با گذشت هفت روز از اکران فیلم فجر در این استان بیش از هشت هزار البرزی از این جشنواره استقبال کرده اند.


ˈابراهیم شریفیˈ روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: استقبال بی نظیر مردم استان از جشنواره فیلم فجر، انگیزه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره را برای اجرای این گونه جشنواره ها در سال های آینده افزایش می دهد.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج و تبلیغ امور فرهنگی و هنری در جامعه، اظهار داشت: از رسانه ها می خواهیم تا در سه روز پایانی برگزاری جشنواره برای جذب بیشتر اقشار مختلف جامعه به این جشنواره ما را یاری کنند.
شریفی ، گفت: امروز دو فیلم ˈکلاشینکفˈ و ˈشهابی از جنس نورˈ هر کدام در سه سانس در سینما هجرت اکران می شود.
وی افزود: فیلم ˈکلاشینکفˈ به کارگردانی و نویسندگی ˈسعید سهیلیˈ محصول سال 1392 است و در این فیلم بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست، جواد عزتی، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند و مختار سائقی به ایفای نقش می پردازند.
به گفته وی داستان این فیلم در مورد جوان سربازی است که خواهرش مورد آزار و اذیت افرادی ناشناسی قرار می گیرد و وی با شنیدن این خبر، با سلاح کلاشنیکفی که به منظور حفاظت از یک بانک تحویل وی داده شده است، ترک پست کرده و به منظور انتقام گیری از این افراد، در پی آنها می شود.
شریفی با بیان اینکه دومین فیلم اکرانی امروز ˈشهابی از جنس نورˈ است ، گفت: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی ˈمحمدرضا اسلاملوˈ محصول سال 1392 و امین زندگانی، باسم مغنیه، بولین حداد، ابو شریف ،عدی طفیل، الهام مبارک، فواد حسن، امل عفیش در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
وی یادآورشد: در این فیلم یک مستندساز ایرانی بعد از جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان برای کشف حقایقی که شنیده به منطقه می رود و با واقعیات بسیاری مواجه می شود.
دبیر برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز در ادامه فیلم های ˈحق السکوتˈ به کارگردانی ˈرضا میرکریمیˈ و ˈسایه روشنˈ به کارگردانی ˈحسن هدایتˈ را فیلم های قابل اکران در روز پنج شنبه، نهمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر عنوان کرد.

*** اکران فیلم معراجی ها در روز پایانی جشنواره فجر
وی افزود: در روز جمعه روز پایانی جشنواره نیز علاوه بر اکران دو فیلم، مراسم اختتامیه جشنواره با حضور هنرمندان و فیلم سازان مطرح کشوری و استانی در سالن نژادفلاح کرج برگزار خواهد شد.
شریفی، گفت: فیلم ˈاشباحˈ به کارگردانی ˈداریوش مهرجوییˈ و ˈمعراجی هاˈ آخرین ساخته ˈمسعود ده نمکیˈ در روز پایانی اکران می شوند.
سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 بهمن ماه با اکران 20 فیلم برگزیده بخش سودای سیمرغ جشنواره آغاز گردید و تا 25 بهمن ماه ادامه دارد.ک/3
693/1200
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن