تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای مدیران و مشاوران معاونت امور هنری تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شورای مدیران و مشاوران معاونت امور هنری تشکیل شد تهران - ایرنا - نخستین نشست شورای مدیران و مشاوران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی در نخستین نشست شورای مدیران و مشاوران معاونت امور هنری، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در این جلسات مشکلات را مطرح می کنیم و مدیران و مشاوران درباره راه کارها به بحث و گفت و گو می نشینند تا در آینده گام های بهتری برداریم.
در این نشست گزارشی از روند برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر فجر بررسی و نیز پیشنهاد مدیران و مشاوران معاونت امور هنری درباره محورهای نشست های آتی شورا ارائه شد. همچنین مقرر شد تا در جلسه بعدی روند برگزاری جشنواره های موسیقی و تجسمی فجر و کیفیت آثار ارایه شده بررسی شود.
در نخستین نشست شورای مدیران و مشاوران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر، حسن مهرجردی مشاور معاون امور هنری، حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی، پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی و سایر مسئولان ذیربط حضور داشتند.
فراهنگ**9266 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن