تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804098353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولد مظفری در برج تا ویلای دایی در شمال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تولد مظفری در برج تا ویلای دایی در شمال


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۲.عجیب ترین خواهران دوقلو/خیابان گلوبندک تهران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷/ هوشمند‌ترین ماشین لباسشویی دنیا/پیدا شدن نقشه ساخت کشتی نوح/توموری اندازه توپ فوتبال/ بزرگترین طبیعت سرپوشیده عجیب ترین خواهران دوقلو

عجیب ترین خواهران دوقلو

دوقلوها معمولا خصوصیات ژنتیکی یکسانی دارند اما هر از گاهی تفاوت ژنتیک و جهش‌های ژنتیکی سبب تغییرات بسیار شدید در دوقلوها به ویژه در وضع سلامتی آنها می شود.یک خانواده دارای دو دختر دوقلو هستند که یکی از آنها مبتلا به سندرم داون است. پزشکان فقط چند ساعت قبل از به دنیا آمدن نوزادان تشخیص داده بودند که یکی از جنین‌ها به سندروم داون مبتلا است اما هم اکنون که این دو کودک۶ ساله هستند خواهر مبتلا به سندروم داون با کپی برداری از رفتارهای خواهر دوقلویش مهارت‌های زیادی به نسبت یک کودک مبتلا به سندروم داون کسب کرده است.براساس آمارها، همه ساله حدود ۷۵۰ نوزاد تنها در کشور انگلستان با این نقص ژنتیکی به دنیا می‌آیند این بیماری بین نوزادان مادران باردار با سن بالاتر از ۴۰ سال بیشتر دیده می‌شود.
اگر مادر در سنین ۲۵ سالگی باشد شانس به دنیا آمدن مبتلا به سندروم داون یک در هزار و ۲۵۰ مورد است اما اگر در سن ۴۵ سالگی بچه دار شود شانس به دنیا آمدن نوزاد مبتلا به سندروم داون یک در هر ۳۰ مورد است.
بیشتر...

کوهی عجیب و مرموز در کشور روسیه کشف شد

کوهی عجیب و مرموز در کشور روسیه کشف شد

دانشمندان از کشف یک پدیده طبیعی نادر در منطقه سیبری کشور روسیه خبر دادند که سبب شگفتی آنها شده و تحقیقات پیرامون آن به طور جدی ادامه دارد. در این ناحیه جنگلی، یک تپه بزرگ از جنس شن و ماسه به شکل یک آشیانه عقاب وجود دارد.دانشمندان نظریات مختلفی در این باره مطرح کرده اند از جمله، برخورد شهاب سنگ، طوفان و دیگر موارد که سبب شکل گیری این تپه عجیب می تواند شده باشد. نخستین بار این پدیده عجیب را در سال 1949 یک زمین شناس کشف کرد. این تپه عجیب که شکلی مخروطی شکل دارد، دارای 80 متر ارتفاع از پائین ترین نقطه آن در زمین و عرضی معادل 150 متر است. دانشمندان در تازه ترین تحقیقات در حال نمونه برداری از خاک این تپه و بررسی نحوه رشد درختان و پوشش های گیاهی اطراف آن برای کشف علل تازه اند.
بیشتر...

خیابان گلوبندک تهران در 22 بهمن 1357

خیابان گلوبندک تهران در 22 بهمن 1357

 سنگربندی مردم در خیابان گلوبندک تهران در روز 22 بهمن 1357
بیشتر...

جشن تولد مجید مظفری در برج میلاد

جشن تولد مجید مظفری در برج میلاد

جشن تولد 63 سالگی مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد. چکامه چمن‌ ماه، رضا یزدانی، اندیشه فولادوند، نیکی مظفری و رعنا آزادی‌فر از هنرمندانی بودند که روز دوشنبه در جشن تولد مظفری حضور داشتند.
جشن تولد مجید مظفری در برج میلاد
مظفری برای بازی در فیلم «مسافران» ساخته بهرام بیضایی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و برای فیلم‌های «سگ‌کشی»، «جنگ نفت‌کش‌ها» و «سایه‌های هجوم» نیز نامزد بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر بوده است.
بیشتر...

هوشمند‌ترین ماشین لباسشویی جهان

هوشمند‌ترین ماشین لباسشویی دنیا

دانشمندان یک ماشین لباسشویی منحصر به فرد تولید کرده‌اند که می‌تواند توسط تلفن همراه هوشمند افراد کنترل شود.این ماشین لباسشویی که محصول جدید شرکت سامسونگ است به وسیله فناوری WI-FI می‌تواند با تلفن همراه هوشمند کاربر ارتباط برقرار نماید.بررسی‌ها نشان می‌دهند، این ماشین لباسشویی جدید قرار است از ماه می‌ در اروپا فروش خود را آغاز کند اما هنوز قیمت‌گذاری نهایی بر روی آن صورت نگرفته است.این دستگاه که مدل «WW۹۰۰۰» نام دارد به فرد کاربر اجازه می‌دهد کنترل و نظارت بر شستشوی البسه خود از کیلومتر‌ها دور‌تر داشته باشد. علاوه بر این خصوصیت، این ماشین لباسشویی دارای تنظیمات مختلف برای شستشو و از بین بردن لکه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، زمان کوتاه شستشوی البسه و همین طور صفحه‌ نمایش کاملا لمسی است.
بیشتر...

پیدا شدن نقشه ساخت کشتی نوح به قدمت ۴۰۰۰ سال

پیدا شدن نقشه ساخت کشتی نوح به قدمت ۴۰۰۰ سال

لوح سنگی ۴۰۰۰ ساله حاوی داستان کشتی و سیل روز جمعه ۲۴ ژانویه در موزه بریتیش لندن در جریان پرده‌برداری از کتاب «کشتی قبل از نوح» نوشته ایروین فینکل، کتابداری که مسئولیت لوح‌های سنگی با زبان میخی را در موزه بریتیش لندن بر عهده دارد، به معرض نمایش گذاشته شد.
پیدا شدن نقشه ساخت کشتی نوح به قدمت ۴۰۰۰ سال
این کتاب درباره اینکه چگونه او از داستان سیل رمزگشایی کرد، صحبت می‌کند و درک جدیدی از روایت‌های موجود در کتاب عهد قدیم و اینکه چگونه داستان سیل به آن راه پیدا کرد، ارائه می‌دهد. فینکل، لوحی را که متعلق به ۱۷۵۰ سال قبل از میلاد بود، زمانی که یک نفر برای بررسی در موزه به نزد او آورد، کشف کرد.
بیشتر...

ویلای دایی در رامسر

ویلای دایی در رامسر

علی دایی اگر در تعطیلات مختلف به خارج از کشور نرود حتما سری به شمال می زند. او در شمال یک ویلای مجلل و گران قیمت دارد که خودش آن را ساخته است. ساخت این ویلای مجلل بیش از یک سال طول کشیده است؛ البته دایی به غیر از این ویلا، یک باغ بزرگ هم در رامسر دارد.
بیشتر...

توموری اندازه توپ فوتبال در گردن یک پیرزن

توموری اندازه توپ فوتبال در گردن یک پیرزن

توموری اندازه توپ فوتبال در گردن یک پیرزن

"جویس های" خانمی 79 ساله است که یکی از بدترین تومورها را همراه خود داشت تا اینکه چند روز پیش طی عمل جراحی سختی آن را از بدنش جدا کرد. این تومور که در گردن این خانم بود دو کیلوگرم وزن و اندازه اش مشابه با یک توپ فوتبال بود.این خانم اهل انگلستان تومور عجیب خود را برای 20 سال به همراه داشت و در این مدت سختی های بسیاری را تجربه کرده بود. هفته گذشته یک پزشک مسلمان که متخصص گوش و حلق و بینی بود توانست این تومور را بدون مشکل خاصی از گردن این خانم جدا نماید. این خانم درباره تومور خود گفته است تا چند ماه پیش، هیچ مشکلی با تومور نداشتم و حتی درد هم نمی کرد تا اینکه دردهایش آغاز شد و غصه خوردم که چرا زودتر برای درمان آن اقدام نکرده ام. البته او گفته است که در تمام این مدت از پزشک و دکتر می ترسیده است.
بیشتر...

بزرگ ترین طبیعت سرپوشیده در چین

بزرگترین طبیعت سرپوشیده در چین

بزرگترین طبیعت سرپوشیده در چین

بزرگترین طبیعت سرپوشیده در چین

بزرگترین طبیعت سرپوشیده در چین

این مکان سرپوشیده با مساحت هزار و ششصد متر مربع در منطقه تایوان چین قرار داشته و به عنوان بزرگ ترین مخزن نگهداری و رشد گیاهان و درختان مختلف در این کشور به حساب می آید.
بیشتر...
 


سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن