تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن، اتحاد و انسجام زیر سایه ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92 ، حماسه وحدت و امید رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن، اتحاد و انسجام زیر سایه ولایت است رشت - ایرنا - رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن، تنها اتحاد و انسجام زیر سایه ولایت است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈمحمد محمدی گلپایگانیˈ روز سه شنبه در اجتماع باشکوه مردم رشت در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) افزود: ایران اسلامی امروز از یک رهبری بیدار و هوشیار برخوردار است که این رهبر، از همه رهبران جهان اندیشمندتر و دوراندیش تر است.
وی اظهار داشت: رهبر هوشیار و فرزانه انقلاب، با یاری خدا کشتی انقلاب را از دریای پر تلاطم به سوی ساحل عزت و سربلندی هدایت کرده است.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به وضع قانون ننگین کاپیتولاسیون در افغانستان توسط آمریکایی ها و فشار زیادی دشمن متجاوز به دولت این کشور برای امضای آن گفت: اگر این اتفاق بیافتد، همه چیز افغانستان در اختیار ابرقدرت ها قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: این در حالیست که به برکت انقلاب، در ایران خود مردم تصمیم می گیرند و اجرا می کنند، قوای سه گانه مستقل هستند و هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند به ایران موضوعی را تحمیل کند.
آیت الله محمدی گلپایگانی تاکید کرد: کشور ما هم اکنون پس 35 سال به جایی رسیده که بر سرنوشت خود حاکم است.
وی تصریح کرد: مردم ایران مستقل زندگی می کنند و بهای این استقلال را پرداخته اند و باز هم پرداخت خواهند کرد.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب راهپیمایی گسترده مردم در 22 بهمن امسال را تجدید بیعت و پیمانی دوباره با رهبری، آرمان های انقلاب و امام زمان (عج) ذکر و بیان کرد: تمام تلاش استکبار این است که بخواهد روزی به کشور ما برگردد و بر مقدرات ایران حکومت کند اما بداند که باید این آرزو را به گور ببرد.
وی تصریح کرد: مردم ایران برای دفاع از میهن خود، آماده هستند و یکصدا و همدل، دشمنان را سرجایشان خواهند نشاند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب ادامه داد: مردم ایران امروز به پیشرفت های علمی شگفت انگیزی دست یافته اند و دشمنان نیز به آن اعتراف دارند.
وی گفت: هم اکنون هزاران نخبه علمی در کشور ما وجود دارد و سرمایه های خدادادی فراوانی به ودیعه گذاشته شده است.
آیت الله محمدی گلپایگانی تصریح کرد: دشمن بداند مردم ایران طالب جنگ نیستند ولی اگر روزی تاریخ بار دیگر تکرار شود و رهبری انقلاب لب تر کنند؛ همه جبهه ها از جوانان این کشور پر می شود.
وی گفت: برخی یاوه هایی که از زبان سرمداران آمریکایی جاری می شود، بسیار تعجب آور است و نشان دهنده این است که آنها ملت ایران را نشناخته اند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 5 + 1 اضافه کرد: هرگز دولتمردان جمهوری اسلامی به فکر ایجاد رابطه با آمریکا نیستند و نخواهند بود.
وی در بخش پایانی سخنانش؛ از راهپیمایی پرشور مردم گیلان تشکر و سلام گرم مقام معظم رهبری را به مردم استان ابلاغ کرد.
وی نقش مردم گیلان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مهم خواند و یادآور شد: هنوز فداکاری ها و هدایای مردم گیلان به جنگ تحمیلی را کسی فراموش نکرده و مردم ولایتمدار گیلان، همواره به پای انقلاب ایستاده اند.
آیت الله محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه شهرها و روستاهای ایران مملو از جمعیت طرفدار نظام جمهوری اسلامی است.
راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهر رشت از ساعت 9 و 30 دقیقه از شش مسیر آغاز و به میدان شهدای ذهاب (شهرداری) منتهی شد و خیل عظیم جمعیت بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان بستند.
بسیاری از ناظران معتقند که راهپیمایی امسال طی دو دهه اخیر بی نظیر بوده است.ک/2
619/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن