تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم صحنه به صحنه آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید/ مردم صحنه به صحنه آمدند صحنه - کرمانشاه - ایرنا - راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، همزمان با سراسر کشور از دقایقی پیش با حضور گسترده مردم شهرستان صحنه آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از عبور از خیابان های مولوی، میدان مولوی و خیابان طالقانی در میدان شهید مطهری تجمع خواهند کرد.
مردم شهرستان صحنه در عرصه های مختلف انقلاب همواره وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشته و امروز نیز افتخاری بر افتخارات گذشته خود می افزایند.
رییس جمعیت هلال احمر صحنه گفت: نیروهای داوطلب این جمعیت با استقرار در چند نقطه از مسیر راهپیمایی به شرکت کنندگان خدمات امدادی ارائه می کنند.
ˈاکبر عیوضیˈ به خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت هلال احمر صحنه برای ارائه خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی، یک دستگاه آمبولانس اختصاص داده است که از نخستین ساعات امروز برای ارائه خدمات امدادی به افراد در محل از پیش تعیین شده مستقر شده است.
وی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری راهپیمایی 22 بهمن دفترک های فرهنگی و امدادی بین شرکت کنندگان توزیع می شود، از برپایی دو دستگاه چادر سلامت ویژه خواهران و برادران برای کنترل فشار خون و سلامت راهپیمایی کنندگان در میدان مولوی خبر داد.
عیوضی برگزاری مسابقات فرهنگی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن را یکی دیگر از اقدامات جمعیت هلال احمر صحنه عنوان کرد و افزود: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، ایستگاه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی دایر شده است.
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحنه نیز گفت: ایستگاه قرآن بخوانید جایزه بگیرید ویژه کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن شهر صحنه برپا شده است.
ˈزهرا حسن آبادیˈ اظهار داشت: این ایستگاه با همکاری و اجرای اعضای کمیته کودک و نوجوان در چادرهای جانمایی شده در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن دایر است.
وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی از سوی این کمیته در ایام الله دهه فجر در صحنه برگزار شد، گفت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برنامه های خود را متناسب با گروه سنی کودک و نوجوان در این ایام برگزار کرده است.
حسن آبادی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه برنامه های متنوعی همچون ایستگاه نقاشی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اهدا پرچم های جمهوری اسلامی در سایز کوچک به کودکان و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می شود.
7454/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن