تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان به دنبال بی تفاوتی و خستگی مردم هستند/ آغاز فعاليت 63 دستگاه ناوگان باري در استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان سعدالدین:
دشمنان به دنبال بی تفاوتی و خستگی مردم هستند/ آغاز فعاليت 63 دستگاه ناوگان باري در استان سمنان
سمنان - خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال بی تفاوتی و خستگی مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند گفت: ایجاد تفرقه و نفاق در راستای اهداف استکبار جهانی در راس برنامه های دشمنان ایران اسلامی است.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین صبح دوشنبه همزمان با سي وپنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در آئين افتتاح سه شركت حمل و نقل بار در سمنان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در بیش از سه دهه عمر پربرکت خود دست آورده و موفقیت های بزرگی به همراه داشته است عنوان کرد: پیشرفت های ایران اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست. وي افزود: ایران در این سالها در زمینه های مختلف علمی، نرم افزاری و ... جهش عظیمی داشته است. فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه دشمنان به دنبال بی تفاوتی و خستگی مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند گفت: مردم داغ این موضوع را به دل استکبار خواهند گذاشت و امروز پرشورتر از همیشه با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیعت خواهند کرد. سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه نیز در این مراسم ضمن ارائه مطالبی در باب پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت و جایگاه ویژه دهه فجر به ارائه عملکرد ستاد دهه فجر شهرستان اشاره کرد. علي عاشوري، عزت، استقلال، شهامت و اقتدار را از دستاوردهاي نظام اسلامي دانست و افزود: بيان ثمرات انقلاب و دستاوردهاي آن و انتقال اين مفاهيم به نسل آينده مي تواند نقش مهمي در افزايش بصيرت و آگاهي جوانان در مواجهه با دسيسه هاي دشمنان نظام و انقلاب اسلامي ايفا كند. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان نيز در اين مراسم گفت: همزمان با دهه فجر سه شرکت حمل و نقل بار در استان با سرمایه گذاری بیش از 72 میلیارد ریال و 63 دستگاه ناوگان باری ایجاد و فعال شده اند. داوود فهندژ سعدی افزود: یکی از این شرکت ها که در سمنان فعال است مجوز فعالیت استانی دارد و می تواند از تمام نقاط استان سمنان بار به سراسر کشور حمل و جابجا کند. وی گفت: این شرکت که 45 نفر اشتغالزایی کرده است 15 دستگاه ناوگان ملکی و همین تعداد اجاره ای تحت پوشش دارد و سه شرکت تولیدی در ایجاد آن سرمایه گذاری کرده اند. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان در خاتمه گفت: دو شرکت دیگر در زمینی به وسعت پنج و سه هزار مترمربع و زیربنای هر کدام یک هزار متر مربع نیز با مشارکت خانواده شهدا در سمنان و شاهرود ایجاد و فعالیت دارند و با راه اندازی آنها 10 نفر اشتغالزایی شده است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن