تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان به دنبال ترویج بی بند و باری در کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دشمنان به دنبال ترویج بی بند و باری در کشور هستند ورامین- ایرنا – مدیرآموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، تنها راه مقابله با ایران را در ترویج بی بند و باری می دانند.


مجتبی عرب عامری روز دوشنبه در همایش تحکیم خانواده که در کانون هدایت ورامین برگزار شد، گفت: دشمنان ایران اسلامی که طی سال های اخیر به بهانه دست یابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای ، دشمنی خود را علیه این نظام بیش از پیش علنی ساخته بودند به خوبی فهمیده اند که از این راه نمی توان به این نظام الهی صدمه ای وارد کرد .
وی گفت: آنها به خوبی درک کرده اند که با محدود کردن ایران و یا اعمال فشار های اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه نمی توانند در برابر اراده ملت ایران ایستادگی نمایند و محکوم به شکست می باشند .
وی بیان داشت: تلاش های دشمنان ایران اسلامی از مقوله جنگ سخت به سمت ابزارهای فرهنگی تغییر کرده و تلاش آنان به خارج ساختن جوانان از مسیر انقلاب معطوف گردیده است .
وی تصریح کرد: امروزه دشمنان اسلام در تلاش هستند با استفاده از دنیای مجازی و کثرت رسانه ای خود از جمله اینترنت و ماهواره مقوله بد حجابی ، بی عفتی و بی بند و باری را در بین جوانان و خانواده ها ترویج داده و کیان خانواده را مورد تهاجم قرار دهند .
عرب عامری گفت : دنیای استکبار پس از نا امیدی در مساله انرژی هسته ای و اعمال تحریم ، تهدید و ترور در ایران، اکنون به گسترش بی بند و باری بین جوانان روی آورده است تا شاید از این راه بتواند آینده سازان ایران اسلامی را از مسیر آرمان های انقلاب خارج سازد .
مدیرآموزش و پرورش ورامین بیان داشت : برهنگی و بی بندو باری در دنیای غرب باعث گردیده تا بی عفتی در جهان غرب رواج پیدا کرده و ارزش های انسانی به دیدگاه های حیوانی و شهوانی تغییر یابد.
وی تصریح کرد: تمام بزرگان دین ، ائمه اطهار بویژه فاطمه زهرا (س) را به عنوان نمونه کامل و اسوه رعایت عفاف و حجاب معرفی کرده اند و زنان و دختران جامعه اسلامی باید با تأسی از منش و رفتار آن حضرت و با شناخت عمیق تر از توطئه دشمنان ، در برابر این هجمه فرهنگی ایستادگی کرده و آنان را در رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان با شکست مواجه سازند .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن