تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان کرمانشاه: دستگاه قضایی برای اجرای عدالت تفاوتی میان مردم قائل نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دادستان کرمانشاه: دستگاه قضایی برای اجرای عدالت تفاوتی میان مردم قائل نیست قصرشیرین - ایرنا - دادستان دادسراهای عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی برای اجرای عدالت هیچ تفاوتی میان مردم قائل نیست چون همه در برابر قانون یکسان هستند.


ˈمجتبی ملکیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای عدالت بنای اغماض در مورد هیچ کسی را نداریم چه این شخص دارای منصب و مقام باشد چه یک فرد عادی جامعه باشد.
وی با بیان اینکه بیشترین پرونده های متشکله ورودی و خروجی به دستگاه قضایی در استان مربوط به شهر کرمانشاه و کمترین آن مربوط به قصرشیرین و ثلاث باباجانی است، تصریح کرد: عناوین و موضوعات پرونده ها متفاوت است.
ملکی اظهار کرد: بیشترین پرونده های متشکله متاسفانه در خصوص سرقت های جزیی و خرد است که آمار آن در استان کرمانشاه بالا رفته ضمن اینکه پرونده های مربوط به مواد مخدر و درگیری ها نیز تا زیاد هستند.
دادستان دادسراهای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پاسخ به سوالی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با تعرض به بیت المال و زمین خواری چگونه است؟ گفت: ستادی به ریاست رییس کل دادگستری استان برای برخورد با چنین پرونده های تشکیل شده است.
به گفته وی، اکثر مسوولان استان عضو این ستاد هستند و همه مسایل مربوط به زمین خواری یا تعرض به منابع ملی، طبیعی و بیت المال در این ستاد بررسی و بصورت ویژه رسیدگی می شود.
ملکی خاطرنشان کرد: حجم پرونده های مربوط به تعرض به منابع ملی و زمین خواری در استان کرمانشاه زیاد نیست ولی اگر مواردی هم بوده در دستگاه قضایی با جدیت و بدون اغماض رسیدگی می شود.
وی افزود: امسال این ستاد در مجموع دو یا سه جلسه تشکیل داده که این امر حاکی از این موضوع است که زمین خواری و تعرض خاصی در سطح استان کرمانشاه صورت نگرفته است.ک/3
1234/567/9102
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن