تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع بخش بهداشت و درمان باید به ارزش افزوده تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منابع بخش بهداشت و درمان باید به ارزش افزوده تبدیل شود بوشهر- ایرنا - قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها گفت: منابع بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید هدفمند هزینه و به ارزش افزوده تبدیل شود.


به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن امامی رضوی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهرافزود: رضایتمندی مردم و تامین سلامت هدف اصلی ماست و جامعه سالم و مردم سالم محور توسعه پایدار به شمار می رود.
وی اضافه کرد: اتفاقی که در دولت یازدهم درحال شکل گیری است، این است که برنامه جدی در توسعه و تحول حوزه سلامت ارایه کرده است.
امامی رضوی ادامه داد: دولت تلاش می کند حوزه سلامت را با همکاری دیگر دستگاه ها ازجمله مجلس شورای اسلامی که تاکنون همکاری خوبی با دولت داشته است را تقویت کند.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها افزود: درهدفمندی یارانه ها نیز که لایحه آن بزودی به مجلس تقدیم می شود توجه ویژه ای به بخش سلامت شده است.
امامی رضوی یادآورشد: دربخش اعتبارات هرچند درسال های گذشته تلاش های خوبی صورت گرفته بود اما همواره با کمبود اعتبار روبه رو بوده ایم و بخش بهداشت و درمان یک عقب ماندگی در تامین اعتبارات داشته است.
وی گفت: این حرکت جهشی که درحال اجر است، می تواند مشکلات را برطرف کند و با این حرکت مسوولیت ما و همکاران نیز دربخش بهداشت و درمان افزایش می یابد.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها اظهارکرد: اگر تاکنون کمبود اعتبار به ما اجازه کار و خدمات بیشتری نمی داد اکنون باید با افزایش اعتبارات مدیریت منابع و اعتبارات را داشته باشیم.
وی با تبریک دهه فجر گفت: روند توسعه ای به برکت انقلاب و همت مردم قابل وصف نیست.
امامی رضوی افزود: در بخش بهداشت با توجه به اقدامات و راهبردهایی که به کارگرفته شده از جمله شبکه بهداشت و درمان، توسعه قابل توجهی در سلامت صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: شاخصه های بهداشتی و درمانی ما در منظقه و جهان زبانزد است و در حوزه های درمان، آموزش و پژوهش نیز اتفاقات مهمی افتاده است.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها افزود: این توسعه باید با توان و رشد بیش از پیش ادامه و افزایش یابد و در دوره مدیریت جدید باعث شکوفایی بیشتر این دانشگاه شود.
وی گفت: همه تلاشگران در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهورزان، پرستاران، پزشکان و حوزه های اداری همه چشم و چراغ حوزه بهداشت و درمان هستند.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها گفت: باید از منابع موجود بیشترین استفاده شود و استعدادهای منطقه ای در زمینه های مختلف مورد توجه قرارگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های بخش سلامت استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با راه اندازی بیمارستان های مختلف دراین استان، زیرساخت های گردشگری سلامت وجود دارد.
امامی رضوی اضافه کرد: این زیرساخت ها علاوه برپاسخگویی به خدمات رسانی به مردم می تواند خدمات پیشرفته پزشکی به مردم کشورهای منطقه نیز ارایه کند.
وی ادامه داد: قرارگرفتن استان بوشهر درموقعیت استراتژیک درحاشیه خلیج فارس فرصتی برای ارایه خدمات سلامت به کشورهای منطقه است.
امامی رضوی تصریح کرد: این منطقه یک منطقه بسیار مستعد برای اقدامات خاص در زمینه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که باید هدف گذاری و جهت گیری شود.
در این آیین دکتر علیرضا رییسی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی و از خدمات دکترغلامرضا حیدری تقدیر شد.ک/2
632/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن