تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش زیادی از درآمدهای ارزی را می توان با توریسم درمانی تامین کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گیلان : بخش زیادی از درآمدهای ارزی را می توان با توریسم درمانی تامین کرد رشت – ایرنا – نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به توریسم درمانی گفت : بخش زیادی از درآمدهای ارزی گیلان را می توان با توسعه توریسم درمانی تامین کرد .


ˈ محمد علی نجفی ˈ روز یکشنبه در جریان بازدید از بخش های مختلف بیمارستان حشمت رشت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : استان گیلان با توجه به دارابودن پزشکان متخصص و فوق تخصص می تواند در بخش توریسم درمانی به خوبی فعالیت داشته باشد .
وی با بیان اینکه پزشکان در گیلان از توانایی قابل توجه ای در ارایه خدمات مطلوب به مردم برخوردار هستند ، اظهار کرد : پزشکان متخصص و فوق تخصص این استان در کشور و منطقه کم نظیر هستد .
استاندار گیلان خاطر نشان کرد : بایستی از موقعیت های خوب بهداشت و درمان و پزشکان زبده و باتجربه استان گیلان به خوبی برای توریسم درمانی بهره ببریم .
وی به امکانات و تجهیزات خوب در بیمارستان های استان گیلان اشاره و خاطر نشان کرد : در زمان حاضر بیمارستان ها در گیلان از امکانات خوبی برخوردارند .
وی در ادامه راه اندازی بخش جدید الکتروفیزیولوژی و پیس میکرو قلب بیمارستان حشمت رشت را کار بزرگی دانست و یادآور شد : راه اندازی این بخش جدید کار ارزشمندی است که دست اندرکاران بهداشت و درمان استان گیلان انجام داده اند .
نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان این که مردم به دنبال خدمات مطلوب هستند ، تصریح کرد : همه ما بایستی برای فراهم کردن این خدمات مطلوب و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم .
بخش جدید الکتروفیزیولوژی و پیس میکروقلب بیمارستان حشمت رشت نیز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امروز با حضور استاندار گیلان افتتاح شد .
برای افتتاح این بخش 50 میلیارد ریال هزینه شده و 10 میلیارد ریال دیگر نیز برای تجهیز کامل آن نیاز است .
در این بخش اقداماتی از جمله رفع اختلالات در سیم کشی باتری قلب ˈ اختلالات ضربان سازی ˈو تعبیه باتری قلب مصنوعی انجام می گیرد .
پس از این افتتاح بخش های مختلف بیمارستان حشمت رشت مورد بازدید نماینده عالی دولت در گیلان قرار گرفت . ک / 3
7286/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن