تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نمایش بازگشت پسر نافرمان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نمایش "بازگشت پسر نافرمان" آغاز شد
پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نمایش "بازگشت پسر نافرمان" به کارگردانی "علی راضی" در سایت تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.


به  گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، علاقمندان به خریداری بلیت های نمایش  "بازگشت پسر نافرمان" نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی علی راضی می توانند از امروز -21 بهمن ماه- به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند.
 
علی راضی که پیش از این نیز با اجرای نمایش هایی چون "یک بلیت برای بهشت"، "تولدت مبارک دن کیشوت"، "اسب های آسمان خاکستر می‌بارند"، "انتهای آسمان کجاست" و "در جست و جوی تاریخ تولد و انقراض ماموت ها" تولید آثاری مشترک با هنرمندان فرانسوی را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است، قرار است از 8 اسفند ماه، نمایش "بازگشت پسر نافرمان" را با همکاری هنرمندان فرانسوی روی صحنه ببرد.
 
نمایش "بازگشت پسر نافرمان" با نقش آفرینی دو هنرمند فرانسوی -پوژاد بلز پرو و ناتالی متی-  و بابک کریمی - بازیگر فیلم های "جدایی نادر از سیمین" و "گذشته"‌- از 8 اسفند ماه هر شب ساعت 18:30 و 20:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید.
 
لازم به یادآوری است، "پوژاد بلز پرو" در نمایش هایی به کارگردانی افرادی چون فلیسین ژوتنر و ایزابل استارکیه به ایفای نقش پرداخته است و در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی نیز حضور قابل توجهی داشته است. وی در حرفه خود از حضور اساتیدی چون ریموند آکواویوا و تیری هارکور در استودیوی جردن بسویک بهره برده است.
 
بلز پوژاد پرو، که از موسسان کمپانی تئاتر "مای رود" است، در سال 2012 با علی راضی در تئاتر ملی آماندیه برای نمایش "در جست و جوی تاریخ تولد و انقراض ماموت ها" همکاری کرد.
 
گفتنی است علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن