تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده شدن مدل نهایی قراردادهای نفتی دراردیبهشت ماه/ مجوز قانونی قراردادهای مشارکت تولیددر میادین مشترک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی خبرداد؛ آماده شدن مدل نهایی قراردادهای نفتی دراردیبهشت ماه/ مجوز قانونی قراردادهای مشارکت تولیددر میادین مشترک تهران- ایرنا- رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی وزارت نفت گفت: مدل نهایی قراردادهای نفتی ایران در اردیبهشت ماه 1393 آماده می شود و در کنفرانس لندن که قرار است در اواخر ماه جولای 2014 برگزار شود(اواسط مرداد1393) رونمایی خواهدشد.


سیدمهدی حسینی روز یکشنبه در نشست خبری تشریح عملکرد کمیته بازنگری قراردادهای نفتی اظهار داشت: جلسه هم اندیشی قراردادهای نفتی در سوم و چهارم اسفند ماه در تهران برگزار می شود.
رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی افزود: البته مدل ارایه شده در اجلاس تهران یک مدل اولیه است و مدل نهایی پس از اخذ نظرات و پیشنهادات تهیه می شود.
به گفته حسینی اگرچه صنعت نفت ایران از تحریم ها آسیب دیده ، اما بیش از ایران، صنعت نفت جهان از این تحریم ها ضرر کرده است.
وی افزود: با وجود بحران های اقتصادی، شرایط جهانی رو به بهبود بوده و میزان رشد اقتصادی و به تبع آن میزان وابستگی به نفت درحال افزایش است.
رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی وزارت نفت خاطر نشان کرد: نیاز دنیا به نفت سالانه 20 تا 25 درصد افزایش می یابد و سهم نفت و گاز در تامین انرژی جهان 65 درصد است.
حسینی با اشاره به نقش ایران در تامین انرژی جهان، ادامه داد: میادین قدیمی ایران در نیمه دوم عمر خود هستند و باید بتوان از طریق جذب سرمایه و تکنولوژی های جدید افزایش تولید از این میدان ها را محقق کرد.

** بررسی قرار داد های نفتی 33 کشور
رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی با تشریح عملکرد کمیته بازنگری، اظهار داشت: در چهار ماه گذشته سه هزار نفر ساعت کار برای تدوین مدل جدید قرار داد نفتی انجام شده و قرار داد های نفتی 33 کشور جهان مورد بررسی قرار گرفته است.
ادامه دارد....
اقتصام(3)**2022**1561
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن