تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803212175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بیش از 2هزار طرح عمرانی توسط دهیاری ها در ایام دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افتتاح بیش از 2هزار طرح عمرانی توسط دهیاری ها در ایام دهه فجر تهران- ایرنا- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از افتتاح 2678پروژه عمرانی،خدماتی،فرهنگی که توسط دهیاری ها اجرا شده در دهه مبارک فجر امسال در مناطق روستایی خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ˈهوشنگ خندان دلˈ با بیان این مطلب افزود: براساس جمع بندی گزارش های دریافتی از استانداری ها، این پروژه ها به لحاظ نوع بهسازی معابر،احداث ساختمان های اداری شورای روستا و دهیاری، بوستان روستایی، بهداشت محیط و پسماند و سایر پروژه ها را شامل می شود.
وی افزود: میزان کل اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح ها یک هزار و 258 میلیارد و 704 میلیون ریال است که با توجه به تعداد کل پروژه های مزبور به طور میانگین برای هر پروژه مبلغی حدود 470 میلیون ریال هزینه و بیشترین اعتبارات صرف پروژه های بهسازی معابر و در رتبه بعدی صرف احداث ساختمان های اداری دهیاری ها شده است.
خندان دل اظهار داشت: بیشترین تعداد پروژه های دهیاری ها مربوط به بهسازی معابر با یکهزار و 208 پروژه ، معادل 45درصد کل پروژه های افتتاحی دهیاری ها در دهه فجر است که این پروژه ها طیف وسیعی از انواع پروژه های خرد مقیاس مانند اجرای طرح هادی، احداث پل، آسفالت معابر، روشنایی معابر و غیره را در بر می گیرد.
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود:پس از بهسازی معابر، بیشترین تعداد پروژه ها به احداث ساختمانها و تاسیسات مرتبط با فعالیت های مختلف اداری با 563 پروژه اختصاص دارد که این پروژه ها شامل ساختمان دهیاری، دفتر شورای اسلامی و غیره است
خندان دل با اشاره به اینکه هم اکنون 2524 بوستان و فضای سبز در روستاهای کشور وجود دارد،اظهار کرد: در دهه فجر امسال 267 پروژه در این قالب به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 6650 روستای کشور تحت پوشش سیستم مدیریت پسماند توسط دهیاری ها هستند، افزود : در ایام دهه مبارک فجر سال جاری 93 پروژه در زمینه بهداشت محیط و پسماند از سوی دهیاری ها اجرا شده است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 7198 مکان ورزشی و فرهنگی در روستاهای کشور وجود دارد، اظهار کرد:در دهه مبارک فجر سال جاری 85 پروژه دیگر با این موضوعات در دهیاری ها افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گفته رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بر اساس داده های موجود تاکنون 39 هزار مسجد و 4400 خانه عالم در روستاهای کشور ساخته شده است و در دهه فجر امسال نیز 41 پروژه در قالب احداث اماکن فرهنگی و مذهبی توسط دهیاری ها به بهره برداری می رسد.
خندان دل در ادامه با بیان اینکه تاکنون 11 هزار و 300 گلزار شهدا در روستاهای کشور احداث و ساماندهی شده است، تصریح کرد: در ایام دهه فجر امسال 50 پروژه توسط دهیاری ها در این قالب اجرا و به بهره برداری می رسد.
وی هچنین با اشاره به اجرای پروژه ساماندهی 13 هزار و 480 آرامستان روستایی گفت: 247 پروژه ساماندهی آرامستان های روستایی نیز در ایام دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
خندان دل افزود: علاوه بر پروژه های اشاره شده، 124 پروژه دیگر نیز در روستاهای کشور از جمله احداث پایگاه آتش نشانی، احداث نانوایی، احداث کارگاه های تولیدی،احداث ایستگاه های مسافر و غیره اجرا شده است.
خندان دل بیان داشت: پس از تصویب قانون تاسیس دهیاری های خودکفا در روستاها در سال 1377، مدیریت امور اجرایی و انجام هماهنگی های محلی در روستاهای کشور به نهاد دهیاری واگذار شده و تاکنون 28 هزار و 972 مجوز تاسیس دهیاری در مناطق روستایی از طریق وزارت کشور صادر شده است و جمعیتی بالغ بر 17 میلیون نفر ، معادل 87 درصد جمعیت روستایی کشور تحت پوشش خدمات عمومی، عمرانی و توسعه ای نهاد مذکور قرار گرفته اند.
اجتمام(1)** 9317**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن