تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 50 طرح عمرانی بهداشتی در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افتتاح 50 طرح عمرانی بهداشتی در دهه فجر تهران - ایرنا- رئیس مجمع خیرین سلامت اعلام کرد: حدود 50 طرح عمرانی مراکز بهداشتی و درمانی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال افتتاح می شود.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مجمع خیرین سلامت، « سیدرضا نیری » افزود: این واحدهای بهداشتی و درمانی شامل خانه بهداشت، اورژانس، نمازخانه، خانه پزشک، پایگاه تسهیلات زایمان، بخش های دیالیز و کودکان NICU در مناطق کمتر توسعه یافته کشور است که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
نیری اضافه کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر نیز کلنگ احداث 20 طرح عمرانی خانه بهداشت روستایی زمین زده خواهد شد.
رئیس مجمع خیرین سلامت گفت: راه اندازی دفاتر مجمع خیرین سلامت شهرستان ها و بیمارستان ها و برگزاری همایش تجلیل از خیرین سلامت از دیگر برنامه های این نهاد مردمی سلامت محور به شمار می رود.
نیری، توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های بیماران نیازمند، رسیدگی به مشکلات درمان بیماران صعب العلاج و عیادت از بیماران را از دیگر برنامه های دهه فجر مجمع خیرین سلامت عنوان کرد و افزود: غیر از برنامه های روزمره مانند آذین بندی و مراسم جشن، بازدید از دفاتر این مجمع و حضور و مشارکت در جشن های ملی از وظایف این مجمع بوده و علاوه بر آن تامین و خرید تجهیزات پزشکی 10 مرکز درمانی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در این برنامه ها گنجانده شده است.
اجتمام(1)**9185**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن