تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی گلزار شهدای رزن پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساماندهی گلزار شهدای رزن پایان یافت همدان - رزن - ایرنا - فرماندار رزن گفت : ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان 100 درصد اجرایی شده و به پایان رسید.


ˈکرم اصفهانیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : رزن در بین دیگر شهرستان های همدان اولین شهرستانی است که 100 درصد ساماندهی گلزار شهدای شهر و روستا را به اتمام رسانده است.
وی اضافه کرد : شهرستان رزن دارای 448 مزار شهید در 96 گلزار است که امسال 17 مزار شهید با هزینه کرد 980 میلیون ریال ساماندهی و در دهه فجر به بهره برداری رسید.
وی با ذکر اینکه خانه بهداشت روستاهای ˈقلعه زندلیجˈ و ˈچهار بلاقˈ رزن دهه فجر امسال به بهره برداری رسید بیان کرد : ساکنان این دو روستا پیشتر برای مسایل درمانی مجبور به حضور در شهر یا خانه بهداشت روستاهای مجاور بودند ولی هم اینک با احداث این مجموعه و استقرار بهورز، اهالی این روستاها دیگر نیازی به تحمل سختی راه و حضور در دیگر مناطق برای معاینه را ندارند.
وی گفت : تمامی روستاهای دارای سکنه رزن از نعمت راه آسفالته برخوردارند ولی روکش آسفالت برخی از روستاها تک لایه بود که در با همت راهداری22 کیلومتر از روکش آسفالت راه های روستایی این شهرستان نیز دهه فجر به اتمام رسید.
فرماندار رزن افزود : 51 طرح عمرانی و زیر بنایی از جمله مرکز آموزش فنی حرفه ای خواهران رزن، مدارس خیری ˈچایانˈ و ˈاجاقˈ ، بهسازی آسفالت راه روستایی ، احداث خانه بهداشت با اعتبار 220 میلیارد ریال دهه فجر 92 راه اندازی شد .
اصفهانی افزود : عملیات عمرانی چهار طرح مجتمع تجاری اداری شهر قروه، اجرای مرحله سوم بلوار بوعلی سینای قروه، تکمیل و تجهیز پارک جنگلی قروه، احداث مجتمع تجاری اداری شهر دمق نیز با پیش بینی اعتبار 125 میلیارد ریال شروع شد.
7525/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن