تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802976485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکوه:گزارشی درباره بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان درکشور نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکوه:گزارشی درباره بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان درکشور نداریم تهران - ایرنا - معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: طبق آخرین پایش های صورت گرفته، امسال بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از نوع H5 , H7 در کشور مشاهده و گزارش نشده است.


محسن مشکوه روز شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر تاکید کرد بیماری فوق حاد پرندگان از نوع H5 , H7 قابلیت انتقال به انسان دارد.
وی اضافه کرد: در سالهای اخیر سازمان دامپزشکی کشور پایش بیماری فوق حاد پرندگان را در دستور کار قرار داد که در این راستا 27 هزار و 795 واحد طیور پیش بینی شده است که براساس برنامه ریزی به یک هزارو 317 واحد صنعتی و روستایی مراجعه کردند و با برداشت 30 هزار تنونه سرمی و مولکولی هیچ گونه ردپایی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان دیده نشده است.

** تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در 100 واحد مرغداری
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که مرغ بدون آنتی بیوتیک در 100 مرغداری ایران تولید می شود، افزود: این نوع مرغ در 100 واحد از مرغداری های 15 استان کشور تولید می شود. اگرچه رقم ناچیزی است اما تشویقی برای تولیدکنندگان این محصول به شمار می رود.
مشکوه گفت: برای صدور مجوز تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک، در طول دوره پرورش 3 بار آزمایش انجام می شود که در صورت نبود هرگونه آنتی بیوتیک تولید کنندگان می توانند محصول خود را با برچسب مورد نظر به بازار عرضه کنند که به طور طبیعی مشتریان زیادی دارد.
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی تصریح کرد: ما نمی توانیم تولید کنندگان را به تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک مکلف کنیم اما آنان را در تولید اینگونه مرغ تشویق وترویج می کنیم.

** تاکنون مجوزی برای عرضه شیرفله ای صادر نشده است
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشوردرباره طرح عرضه شیر فله ای توسط سازمان دامپزشکی کشور گفت: تاکنون سازمان دامپزشکی کشور مجوزی برای عرضه شیر خام فله ای نداده است.
مشکوه افزود: به تازگی جلسه سه جانبه ای بین وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، رییس سازمان غذا و دارو و رئیس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد و مسائل و مشکلات عرضه فله ای شیر خام و ساماندهی آن مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهارداشت: تاکنون هیچ شیر و فراورده لبنی فله ای توسط سازمان دامپزشکی کشورعرضه نشده و این محصولات زیر نظر مراکز صنفی و وزارت بهداشت تولید و عرضه می شود.

** پایش مستمر 569 کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان
مشکوه درخصوص بی کیفیت بودن خوراک دام گفت: در حال حاضر 569 واحد کارخانه تولید خوراک دام و طیور در کشور به طور مرتب مراقبت و پایش شده و بازدیدها و نمونه برداری های سرزده انجام می شود بنابراین خوراک دام و طیور کشور از نظر کیفیت مشکلی ندارد.
وی اظهارداشت: تمام خوراک دام و طیور وارداتی در مبادی ورودی نمونه برداری و به آزمایشگاه های سازمان دامپزشکی ارسال و از لحاظ پروتئین، ظاهر، ارگانیکی، آلودگی های میکروبی و باقیمانده فلزات سنگین آزمایش می شوند.
وی تاکید کرد تولیدات خوراک دام به طور مرتب توسط مسئول فنی بهداشتی کارخانجات مورد پایش قرار می گیرد.
وی اظهارداشت: در تمامی دنیا برای حفظ سلامت انسان جایگاه ویژه ای نیز برای سلامت خوراک دام قائل می شوند و معتقدند در زنجیره تولید و مصرف بیماری از خوراک دام تا به انسان قابل انتقال است.
اقتصام(3)9186 **1561
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن