تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802707120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا عطاران، فردوسی‌پور را به جشنواره كشاند +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: رضا عطاران، فردوسی‌پور را به جشنواره كشاند +تصاویر
جمعه روز هفتم جشنواره هفت برگزار شد. فيلم امروز ساخته ميركريمي و ردكارپت از رضا عطارانف جمعه گرمي را براي كاخ جشنواره به ارمغان آورد.
 در نشست «رد کارپت» که در فضایی بسیار صمیمی 18 بهمن ماه در کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر برگزار شد، عطاران درباره‌ی شکل‌گیری فیلم یادآور شد: از دو سال قبل آقای احمدی ایده‌ی فیلم کوتاهی داشت که فردی دوست داشت در «ردکارپت» حضور داشته باشد بنابراین زندگی‌اش را می‌گذارد و می‌رود. این طرح در صحبت‌های‌مان مطرح شد و جلو رفت و در آخر هم به این نتیجه رسیدیم که این ماجرا کشش ساخت یک فیلم بلند را دارد.
 
وی درباره اینکه چرا خودش ایفای نقش اول و کارگردانی را به طور همزمان برعهده داشته است، عنوان کرد: من با شخصیت اصلی که یک هنرور است، خیلی ارتباط برقرار می‌کردم چون خودم این مراحل را دنبال کرده بودم. روزی بود که من خودم دنبال امضاء گرفتن از آقای شکیبایی و دیگران بودم و آرزو داشتم که آن‌ها مرا برای ایفای نقش در فیلمی معرفی کنند، همین باعث شد که خودم نقش اصلی را بازی کنم.
 
عطاران در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ارسال فیلم به جشنواره‌های خارجی و لحن تمسخر‌آمیز آن نسبت به شخصیت اول فیلم، گفت: فیلم با توجه به آنکه در فرانسه ساخته شده، به جشنواره کن فرستاده شده است. ضمن آنکه به نظرم اصلا فیلم تمسخرآمیز نیست.
 
کارگردان «رد کارپت»همچنین درباره اینکه آیا فیلمبرداری این فیلم به صورت مستند گرفته شده است یا همه چیز از پیش تعیین شده است، توضیح داد: یکی از ویژگی‌های «رد کارپت» این است که ما از 20 بازیگر با دیالوگ‌های بلند و کوتاه استفاده کرده‌ایم و از میان آن‌ها، تنها 6 نفر می‌دانستند که دارند در این فیلم بازی می‌کنند و بقیه تصاویر مستند هستند.
 
وی همچنین درباره اینکه آیا ممکن است بعضی از صحنه‌های فیلم ممیزی شود، با لحن شوخی گفت: ما خودمان دیگر بعد از این همه سال، ممیز شده‌ایم و دیگر می‌دانیم که چه چیز‌هایی ممیزی هست و نیست؛ مگر آنکه خبرنگاران سوسه بیایند یا بعضی‌های دیگر!
 
وی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از تصاویر دستشویی در فیلم‌هایش اظهار کرد: من خواب و دستشویی را خیلی دوست دارم و قطعا خیلی‌ها هم همینطور هستند! می‌خواهید باور کنید یا نه اما اصلا وجود این دستشویی‌ها در فیلم عمدی نیست. تنها وقتی راش‌ها را می‌بینم، متوجه می‌شوم که چقدر دستشویی در آن است!
 
«رد کارپت» در شرایطی در برج میلاد برای اهالی رسانه و منتقدان روی پرده رفت که ازدحام بسیار زیادی در سالن مشاهده می‌شد؛ به طوریکه علاقه‌مندان علاوه بر پرکردن تمام صندلی‌های سالن اصلی و بالکن، روی زمین و راهرو‌ها هم نشسته بودند و عده‌ی زیادی هم در هر دو طبقه، فیلم را ایستاده تماشا کردند، در واقع باید «رد کارپت» را شلوغ‌ترین نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در کاخ جشنواره دانست. 
 
از ديگر حاشيه هاي اكران فيلم عطاران اين بود كه عادل فردوسی پور مجری برنامه های فوتبالی تلویزیون شامگام جمعه 18 بهمن ماه با حضور در برج میلاد به جمه مهمانان سی و دومین جشنواره فیلم فجر پیوست. گزيده اي از تصاوير روز هفتم جشنواره فيلم فجر را در ادامه مي‌بينيم:
 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 
فيلم امروز
 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



شنبه, 19 بهمن 1392 ساعت 11:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن