تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان در زمینه موسیقی بسیار توانمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنجان در زمینه موسیقی بسیار توانمند است زنجان- ایرنا- مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گفت: زنجان در زمینه موسیقی بسیار توانمند است و این توانمندی باید به منصه ظهور برسد.


به گزارش ایرنا پیروز ارجمند شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان افزود: این استان مرکز مشترک بین موسیقی البرز و زاگرس نشین در قسمت جنوبی البرز و شمال زاگرس است.
وی یادآورشد: این چند فرهنگی باعث شده تا گونه های مختلف موسیقی در استان زنجان مشاهده شده و آن گونه که باید و شاید موسیقی در این استان معرفی نشده است.
ارجمند تصریح کرد: در سایه موسیقی های اقوام و فرهنگ های مجاور، متاسفانه ظرفیت ها معرفی نشده و موسیقی زنجان همیشه در سکوت و رکود به سر برده که باید ظرفیت ها تبدیل به فرصت شود.
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گفت: با تلاش پژوهشگران و هنرمندان رشته های موسیقی در هنرستان ها و دانشکده علمی کاربردی ایجاد، تا به نحو مطلوبی از پتانسیل های موسیقی استان استفاده شود.
ارجمند تاکید کرد: سال های آینده در جشنواره موسیقی فجر و جشنواره های استانی فعالیت ها به استان ها گسترش داده شده و تمرکز زدایی خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم گفت: 12 گروه با 157 هنرمند در اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی این استان شرکت کرده بودند.
ناصر مقدم افزود: گروه های شرکت کننده در این جشنواره شامل، آشیقی، آذری پاپ و کلاسیک بود.
وی تصریح کرد: سال آینده با تلاش مسئولان و هنرمندان استان زنجان دومین جشنواره برگزار خواهد شد.
مقدم ابرازکرد: هنرمندان باید با آثار و هنرمندی های خود برای ملت بزرگ ایران امید آفرین باشند.
در پایان اختتامیه اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی این استان زنجان، گروه موسیقی پاپ آروین، پاپ موزیک، آشیقی آیدین، سنتی حیدر بابا، سنتی سروستان و آذری سویل به عنوان گروه های برتر این جشنواره انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.
7325/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن