تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802915960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کتاب ارزشمند شهدای ملایر رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو کتاب ارزشمند شهدای ملایر رونمایی شد ملایر-ایرنا-همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر و گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دو کتاب ارزشمند مربوط به شهدای ملایر رونمایی شد.


به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در همایش تجلیل از ایثارگران و رونمایی از دو اثر ارزشمند شهدای ملایر در سینما فرهنگیان این شهر گفت: شهدا و ایثارگران با خدا معامله کردند و به عنوان ارکان مهم نظام، اهداف انقلاب را پیش بردند و تا ابد خود را ماندگار و جاودانه ساختند.
ˈمصطفی آزادبختˈ اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های عظیم نظام و انقلاب اسلامی هستند و دشمنان باید بدانند تا چنین سرمایه هایی در ایران وجود دارد، قادر به ایجاد مانع جدی در مقابل ما نیستند.
وی با تاکید بر اینکه ایام دهه فجر و سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب را نباید هرگز فراموش کرد، افزود: دشمن باید بداند تا ولایت فقیه، اسلام، رهبری و امت حزب الله ایران اسلامی هست، راهی جز تسلیم در برابر خواست نظام ما را ندارند.
آزادبخت ادامه داد: در حال حاضر، همان روحیه ایثارگری، غیرت و مردانگی که در بین مردم و خانواده های شهدا در زمان پیروزی انقلاب بود، هم اکنون نیز وجود دارد و با رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری، راه امام(ره) و شهدای انقلاب ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری، پشتوانه مردمی، پشتوانه ارزشمند و بی نظیر خون شهدا و آمادگی رزمندگان اسلام قویتر از گذشته در مسیر اعتلای اهداف انقلاب گام برمی دارد.
فرماندار ویژه ملایر بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی مبنی بر حق که از دستورات الهی نشأت گرفته و وابسته به مردم است، در دنیا به عنوان محور حق مطرح است و با پشتوانه عظیم ولایت فقیه، حیله و ترفند دشمنان هر گز نمی تواند مانعی بر سر راه نظام و انقلاب ایجاد کند.
آزادبخت شهدا و ایثارگران را محور حق و مقاومت دانست و گفت: رمز موفقیت و پیروزی مردم ایران و ارکان اصلی انقلاب، ایمان به خدا، وحدت، مکتب رهایی بخش اسلام، ولایت فقیه و رهبری و مردم ایثارگر و شجاع هستند که موجب شده دشمن از ضعیف کردن نظام و انقلاب ما ناامید شود.
وی افزود: در حال حاضر، بالاترین روحیه ایثارگری را در بین ایثارگران و رزمندگان می بینیم و خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان همواره به دنبال تثبیت اهداف نظام و انقلاب هستند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز گفت: شهرستان ملایر دارای یک هزارو 100 شهید والا مقام است که از این تعداد، 12 شهید در دوران پیروزی انقلاب جان خود را نثار انقلاب و نهضت خمینی(ره) کردند.
ˈاسماعیل حمزه لوییˈ در خصوص رونمایی از دو کتاب شهدای ملایر افزود: یکی از آثار با عنوانˈستارگان هدایتˈ تألیفˈمحمدحسین ساریخانیˈ و در خصوص شهدای روستای قلعه باباخان ملایر است.
وی ادامه داد: کتابˈپرستوهای مهاجرˈ نیز توسطˈاحمد عباسی دشت آبادیˈ تألیف و منتشر شده و مربوط به شهدای بخش جوکار و دهستان ترک شرقی است.
7528/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن