تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803378135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدرم با خواهرم رابطه ای نداشته است!؛ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پدرم با خواهرم رابطه ای نداشته است!؛ تصاویر
پسرخوانده وودی آلن، کارگردان مشهور آمریکایی، از پدرش در برابر اتهام سوء رفتاری که اخیرا توسط دیلن فارو، دیگر فرزندخوانده وودی آلن مطرح شده، دفاع کرد و آن را "تحریکی از سوی مادر خوانده‌اش" دانست.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از بی بی سی فارسی؛ پسرخوانده وودی آلن از پدرش در برابر اتهام سوء‌ استفاده جنسی دفاع کرد.   موسی فارو، پسرخوانده وودی آلن، کارگردان مشهور آمریکایی، از پدرش در برابر اتهام سوء رفتاری که اخیرا توسط دیلن فارو، دیگر فرزندخوانده وودی آلن مطرح شده بود، دفاع کرده و آن را "تحریکی از سوی مادر خوانده‌اش" دانست.   موسی‌فارو، ۳۶ ساله، در گفتگو با مجله پیپل گفته مادر خوانده‌اش میا فارو، که زمانی از هنرپیشگان معروف فیلم‌های وودی آلن بود، این اتهام‌ها را برای مقابله با آقای آلن، که سالها شریک سابق زندگی‌اش بود، استفاده کرده است.   دیلن فارو به تازگی دوباره اتهام سوء رفتار پدرش با او در دوران کودکی را مطرح کرده است. با وجود این، بازپرسان پس از بررسی ادعاهای او قرار پیگردی برای وودی آلن صادر نکردند.  

وودی آلن، همسر سابق اش میا فارو و دختر خوانده شان میا فارو   موسی فارو به مجله پیپل گفته مادرش همیشه علیه پدرشان سخن می‌گفته و به نظر او مادرش موضوع سوء رفتار با دیلن را بهانه قرار داده تا از عشق و ازدواج وودی آلن با سون-یی انتقام بگیرد.   سون-یی هم یکی دیگر از فرزندخوانده‌های میا فارو بود که او پیش از وودی آلن و هنگامی که با آندر پِروین، پیانیست آلمانی- آمریکایی زندگی می‌کرد سون-یی را به فرزندخواندگی قبول کرده بود.  

وودی آلن و سون یی همسر فعلی و دختر خوانده قبلی   بعدها سون-یی با آقای آلن رابطه عاشقانه برقرار کرد و با او ازدواج کرد. این دو همچنان شریک زندگی یکدیگرند.   در سال ۱۹۹۲ و زمانی که ادعای سوءاستفاده آلن از دیلن برای نخستین بار مطرح شد، از وودی آلن در ارتباط با اتهام آزار کودکان تحقیق به عمل آمد، اما او هیچ‌گاه متهم به ارتکاب این جرم نشد.    

میا فارو و دختر خوانده هایش، دیلن فارو با موهای بور و سون-یی که اکنون همسر اوست و جای مادر خوانده را گرفته است   در سال ۱۹۹۲ هیئتی از روانشناسان که از سوی پلیس و دادستانان آمریکا مسئول رسیدگی به این پرونده بود، اعلام کرد که دیلن مورد سوءاستفاده قرار نگرفته است.   این پرونده وقتی بحث‌برانگیز شد که بعدها یکی از دادستانان گفت که "شواهدی احتمالی" برای متهم کردن وودی آلن وجود داشت، اما او این کار را به منظور محافظت از کودک انجام نداده بود.   با این حال، دیلن فارو در نامه‌ جدید و سرگشاده خود که در نیویورک تایمز منتشر شده، نوشته: "محبوب‌ترین فیلم وودی آلن برای شما کدام‌ است؟ پیش از آنکه پاسخ دهید، باید بدانید که وقتی من هفت ساله بودم، وودی آلن من را به اتاق زیر شیروانی تاریک در طبقه دوم خانه‌مان، که شبیه کمد بود برد و .... و در حالی که من را به بازی با قطار برقی برادرم مشغول می‌کرد، مورد سوءاستفاده غیراخلاقی قرار داد."   خانم فارو که اکنون با نام دیگری در فلوریدا زندگی می‌کند می‌گوید که پس از آن دچار سوءتغذیه شده و به خود آسیب می‌رسانده است.   او گفته است که تصمیم برای شکستن سکوتش آن هم پس از دو دهه، به مناسبت نامزدی تازه‌ترین ساخته وودی آلن (جاسمین غمگین) برای سه جایزه اسکار بوده است.   روزنامه معتبر نیویورک تایمز اعلام کرده که آماده انتشار پاسخ وودی آلن به این نامه است.   همزمان، میا فارو، اظهارات موسی را "خیانت به خواهرش" دانسته و گفته از "حقیقتی" که دخترش به آن پی برده حمایت می‌کند.
  115




۱۳۹۲/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن