تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802711053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره قرآن دانشجویان بسیجی با معرفی نفرات پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره قرآن دانشجویان بسیجی با معرفی نفرات پایان یافت مشهد - ایرنا - یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی کشور که از چهاردهم بهمن ماه جاری در مشهد آغاز شده بود روز چهارشنبه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.


معاون قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در پایان این دوره از رقابتها و در رشته حفظ 11 جزء بخش آقایان ˈمجتبی فرد فانی و حامد روشنیˈ از استانهای خراسان رضوی و لرستان مقامهای اول و دوم را کسب کردند و ˈمحسن عبدیˈ از استان قم و ˈجاسم شمیریˈ از خوزستان بطور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
ˈرحیم قربانیˈ ادامه داد: همچنین در رشته حفظ 11 جزء بانوان ˈزهرا قربانیˈ از اصفهان به مقام نخست دست یافت و ˈرقیه اسفندیاری و مجیده بیت عبداللهˈ از خراسان شمالی و خوزستان دوم و سوم شدند.
ˈشهاب الدین نیک و سارا داوریˈ هر دو از دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله تهران بطور مشترک در رشته مقاله نویسی اول شدند، ˈمنصور زارع پورˈ از استان اصفهان نیز رتبه دوم را به دست آورد و هیچکدام از مقالات حائز رتبه سوم شناخته نشدند.
در رشته قرائت بخش آقایان ˈحسن رفیعی، محمد جیرانی و محمد جمالهˈ به ترتیب از گیلان، مرکزی و بوشهر، در رشته مداحی ˈسیداحمد سیدپور، سیدمصطفی هاشمی و ساسان دشتیˈ از گیلان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
گروه شهید دیالمه از استان خراسان رضوی در رشته تواشیح مقام نخست را کسب کرد و گروه معراج زنجان رتبه دوم و گروه شمیم وصال از استان یزد و المختار از استان خوزستان بطور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
ˈعلی یاراحمدیˈ از لرستان رتبه مقام نخست رشته دعاخوانی را کسب کرد و ˈمصطفی طالبی و محمد شهادتیˈ از آذربایجان شرقی و قزوین بطور مشترک دوم و ˈمحمد حسن حسن زادهˈ از استان یزد رتبه سوم این رشته را به خود اختصاص داد.
در رشته کتبی هم ˈسیدامیر باقریˈ از استان گلستان اول شد و ˈمرضیه راضی و سمانه زارع برنج کارˈ از یزد و گیلان به رتبه های دوم و سوم نایل شدند.
ˈفاطمه سادات قریشی نسب، هاجر عسگری و منیره عیدی پورˈ به ترتیب از یزد، مازندران و هرمزگان هم در رشته قرائت بخش بانوان به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
همچننی ˈزهرا اسلامی، فاطمه محمدیانفر و مینا دهقانپور از مازندران، فارس و لرستان در رشته دکلمه خوانی و ˈزینب رضازاده، سمیه نظری و سحر یوسفیˈ از فارس، تهران بزرگ و خراسان رضوی هم در رشته سخنوری اول تا سوم شدند.
یازدهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور با محوریت پرداختن به سیره امام حسن عسگری(ع) قرائت، حفظ، مداحی، تواشیح، خواندن دعا و دکلمه، کتبی، مقاله نویسی و سخنوری با حضور 330 نفر برگزار شد.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن