تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803840661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه مهدی دل‌خواسته و آرش صادقی به مدیران و دبیران جشنواره‌های سینمایی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بیانیه "مهدی دل‌خواسته" و "آرش صادقی" به مدیران و دبیران جشنواره‌های سینمایی
"مهدی دل‌خواسته" و "آرش صادقی" به مدیران و دبیران جشنواره‌های سینمایی بیانیه‌ای را منتشر کردند.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ "مهدی دل‌خواسته" و "آرش صادقی" به مدیران و دبیران جشنواره‌های سینمایی بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کردند:

مهدی دل خواسته که با داشتن پنج فیلم در جشنواره امسال به عنوان پر کارترین عکاس سینما در این دوره از جشنواره بوده است، عکاس فیلم های "طلا و مس" ، "بوسیدن روی ماه" و...،برنده چندین جایزه عکاسی فیلم از جشنواره های مختلف سینمایی، همچنین دبیر سه دوره بخش مسابقه عکس جشنواره  فیلم کودک و نوجوان می‌باشد.

آرش صادقی با داشتن دو فیلم در جشنواره امسال و عکاس فیلم های "فرزند خاک" ، "چند کیلو خرما برای مراسم تدفین " و ...، همچنین دبیر سه دوره بخش مسابقه عکس جشنواره  فیلم کودک و نوجوان می‌باشد.

حرفه‌ی عکاسی سینما از همان بدو تولد جایگاهی خاص در هنرسینما برای خود یافت. آن هم با دغدغه‌ای تماماً هنری واجتماعی؛ نه تنها هنر به شمار می‌رود، بلکه می‌باید آنرا هنری نمایشی (به منزله‌ی ابزار فعال و چالشگر سینمایی- اجتماعی) و برخوردار از استعدادی ذاتی در جهت پیوند با عنصری تاریخی دانست.

براي پي بردن به اهميت عكس بايد گفت،‏ عكس فیلم قوي‌ترين شيوه ارتباط فيلم با مخاطبان است ،عكس مي‌تواند ايجاد اين ارتباط را با حضور عكاسان حرفه‌اي، زمینه های مناسب رقابتی( بخش مسابقات عکس فیلم) و استفاده صحيح و منطقي از تكنولوژي پيشرفته با كار بردي لازم و موفقيت آميز به نمايش بگذارد و نقش خود را نشان دهد.

وقتی پیش تولید یک پروژه حرفه ای سینمایی آغاز می شود، عکاس فیلم بعنوان یکی ازنخستین عوامل اصلی فیلم و زودتر از برخی همکارانش در زمان تولید حضور دارد . عکاس فیلم نه تنها در زمان فیلمبرداری هم نفس با تمامی عوامل پیش می رود بلکه در پس از تولید و تا سال ها به عنوان تنها دارنده بانک جامع و کامل آن فیلم همچنان درگیر آن پروژه می‌باشد.

عکاسی که در طول پروژه وسایل و تجهیزات حرفه ای خود را فرسوده و فرسوده تر می کند و زمانی حتی دستمزد یک فیلمش صرف تعمیر تجهیزاتش می شود. این که چرا دستمزد ها این است و شرایط بدین گونه ، این که چرا حتی یک نفر از اعضای فعال عکاسان سینما در بین داوران نیست  ، این که چرا حتی یک نفر از اعضای انجمن عکاسان به مراسم افتتاحیه و دریافت جوایز این بخش دعوت نمی شود ،این چرا جوایز آن با دیگر بخش ها برابر نیست،این که چرا طبق گفته هیات محترم داوران بخش عکس و پوستر امسال( رشد تعداد فعالین و شرکت کنندگان در این بخش نشان از توجه به این رشته دارد. هرچند که مواد تبلیغی در سینمای ایران در تراز فیلمهای سینمایی نیست و مسئولین باید به این نکته توجه کنند.)  بماند برای وقتش و اهلش.

سخن به گزافه نمی گوییم وپیشنهاد می کنیم عکس فیلم را همانند دیگر هم نفسانش در همان سال ، با همان داوران، در همان روز و با همان جوایز داوری نمایید و یا اینکه بقیه رشته ها را همینگونه به بخش های مواد شنیداری ، مواد دیداری، مواد اجرایی و .. در سال بعد پس از اکران بعد ازفروش در مغازه ها، با داوران جداگانه و با جوایز متفاوت داوری نمایید.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن