تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821331590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه ساخت مترسک‏های استکباری در شاهرود برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقه ساخت مترسک‏های استکباری در شاهرود برگزار می شود شاهرود - ایرنا - مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت : مسابقه ساخت مترسک‏های استکباری تحت عنوان ˈ مترسک‏های ˈ در شاهرود برگزار می شود.


ˈ عباس اعتماد ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال خوب مردم از این مسابقه در سالهای گذشته افزود : این مسابقه همزمان با راهپیمایی22 بهمن برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد : شرکت‏ کنندگان در این مسابقه از ساعت هشت وسی دقیقه صبح روز سه شنبه 22 بهمن، همراه با آثار خود در محل ساعت گل شاهرود گردهم می‏ آیند.
وی اظهار داشت : پس از بررسی و داوری آثار شرکت کنندگان به همراه راهپیمایان به سمت میدان آزادی درقالب کاروان حرکت می کنند و آثار برگزیده در مقابل جایگاه با فریادهایˈمرگ بر آمریکا ˈ و ˈمرگ بر اسراییل ˈبه آتش کشیده خواهند شد.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت : دشمن قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با ژست های حقوق بشری و حرکات موذیانه خود ،درصدد ساختن چهره ای بشر دوستانه ای از خود در دنیاست.
وی تاکیدکرد : دشمن چون گرگی در لباس میش دست از شیطنت های خود بر نمی دارد و مردم ولایت‏مدار کشورمان نیز با توکل بر خداوند متعال و روحیه انقلابی تا آخرین قطره خون دست از آرمانهایشان نخواهند کشید.ک/3
7265/1496/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن