تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803841506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقه علمی با موضوع سبک زندگی و کرسی‌های آزادندیشی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مسؤول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم خبر داد؛
برگزاری مسابقه علمی با موضوع سبک زندگی و کرسی‌های آزادندیشی خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم از برگزاری مسابقه علمی با موضوع سبک زندگی در 14 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع حجاب و مهدویت و ولایت فقیه با حضور دانشجویان و طلاب نیز در ایام دهه فجر برگزار می‌‌شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالله جلالی، مسؤول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم امروز در نشست مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران در سالن کنفراس کمیته امداد امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره فعالیت‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی گفت: این کمیته یکی از زیر مجموعه‌های کمیته دهه فجر است.
وی افزود: صندوق مهر امام رضا(ع)، مجمع خیرین مدرسه ساز، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان هلال احمر، سازمان بهزیستی، سازمان بازنشستگی، بنیاد مستضعفان، مجمع خیرین سلامت و دفتر مناطق محروم از دیگر اعضای کمیته ستاد دهه فجر هستند.
مسؤول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم با بیان این‌که خدمات‌رسانی به جامعه هدف و مشارکت و حضور آنان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهداف کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر است، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته بهره‌مندی محرومان جامعه از امکانات و خدمات رفاهی بیشتر در ایام دهه فجر است.
محرومان جامعه، ولی‌نعمت‌اند
جلالی با اشاره به نقش‌آفرینی مستضعفان جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بارها از محرومان جامعه به عنوان ولی نعمت یاد کرده‌اند.
وی در ادامه به سخن امام خمینی(ره) درباره مستضعفان اشاره کرد و تصریح کرد: امام خمینی فرمودند «انقلاب ما، انقلاب مستضعفان بود علیه مستکبران» و ما نیز یقین به این مطلب داریم که محرومان و مستضعفان از یاران انقلاب اسلامی بوده و در پیروزی و ماندگاری انقلاب سهیم هستند و نیاز است، توجه ویژه‌ای به این قشر جامعه صورت گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با بیان این‌که برای ایام‌الله دهه فجر 24 برنامه طراحی شده است، افزود: شروع برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم همزمان با 12 بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: حضور در مراسم زنگ انقلاب هم‌زمان با ورود امام خمینی(ره) به کشور در بیت ایشان و حرم حضرت معصومه(س)، نخستین برنامه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم در آغاز ایام دهه فجر است.
اهدای کمک جهیزیه به دویست نفر از دختران خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد
جلالی با اشاره به اهدای کمک جهیزیه به دویست نفر از دختران خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بیان داشت: ارزش ریالی کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به این افراد در مجموع چهار میلیارد ریال است که به هر نوعروس به صورت سرانه مبلغ بیست میلیون ریال تقدیم خواهد شد.
وی با بیان این‌‌که اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه برای پرداخت وام به نیازمندان تحت حمایت در نظر گرفته شده است، گفت: این وام به 300 نفر نیازمند پرداخت خواهد شد که سرانه آن برای هر خانوار تحت پوشش 15 میلیون ریال است.
مسؤول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم دیدار با سالمندان، سرکشی از خانواده‌های کمیته امداد و بهزیستی، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با خانواده‌های موفق تحت حمایت کمیته امداد را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری ستاد دهه فجر استان قم برشمرد.
برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع حجاب و مهدویت و ولایت فقیه
وی در ادامه همچنین از برگزاری مسابقه علمی با موضوع سبک زندگی در 14 بهمن‌ماه خبر داد و یادآور شد: کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع حجاب و مهدویت و ولایت فقیه با حضور دانشجویان و طلاب نیز در ایام دهه فجر برگزار می‌‌شود.
جلالی اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی، تجلیل از قاریان و حافظان قرآن کریم، برپایی چادر سلامت در راهپیمایی 22 بهمن، هماهنگی با سازمان انتقال خون در اعزام تیم داوطلب اهدای خون و بازرسی انجمن خیرین مسکن ساز از دیگر اقدامات کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم است.
وی با اشاره به واگذاری 140 واحد مسکونی از سوی خیرین مسکن‌ساز تحت عنوان پروژه احسان2 دو، خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی واقع در پردیسان و در مساحت 9 هزار و 868 متر مربعی به زیربنای 15 هزار و 120 متر مربع احداث شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نیز در سطح استان فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند که در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد و افتتاح چهار سالن به مساحت 3 هزار و 330 متر مربع و چهار باب مدرسه با 36 کلاس برخی از این فعالیت‌ها است.
برخی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در 10 ماهه گذشته
وی در بخش دیگری از گزارش خود با بیان این‌که اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ویژه مددجویان است، گفت: در این زمینه 1694 طرح خودکفایی با 117 میلیارد و 400 میلیون ریال اجرایی و وام خوداشتغالی 15 میلیون تومانی و وام مشاغل خانگی 5 میلیون تومانی در اختیار مددجویان قرار گرفت.
جلالی با اشاره به پرداخت صدقه 57 میلیارد و 717 میلیون ریالی در 10 ماهه گذشته از سوی مردم قم به کمیته امداد جهت کمک به نیازمندان، تصریح کرد: این مبلغ معادل کمک هر قمی به میزان 5 هزار و 600 تومان در 10 ماهه گذشته امسال است.
وی با بیان این‌که 139 هزار و 850 صندوق بزرگ، متوسط و کوچک میان مردم توزیع شده است، افزود: صدقات مردم در 10 ماهه گذشته امسال نسبت به 10 ماهه سال 91 با 32 درصد رشد مواجه بوده است که این جای قدردانی و تشکر از مردم استان قم را دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در پایان فرش بافی را یکی از مشاغل پر درآمد ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برشمرد و بیان داشت: در 10 ماهه نخست امسال 171 تخت فرش با مبلغ 10 میلیارد و 351 میلیون ریال بافته شد که در ازای هر متر فرش 3 میلیون و 400 میلیون تومان به بافنده تعلق گرفته است./907/پ202/ن



۱۳۹۲/۱۱/۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن