تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال بيش از 900 اثر به كنگره «وقف، حماسه اقتصادي و سبك زندگي اسلامي»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: ارسال بيش از 900 اثر به كنگره «وقف، حماسه اقتصادي و سبك زندگي اسلامي»
گروه فضاي مجازي: كنگره ملي «وقف، حماسه اقتصادي و سبك زندگي اسلامي» باارسال بيش از 900 اثر هنري، مجازي و مقالات علمي به دبيرخانه كنگره به كار خود پايان داد.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، مهلت ارسال آثار به دبيرخانه كنگره 30 آذرماه به اتمام رسيد. دبيرخانه كنگره با دريافت بيش از 900 اثر هنري، مجازي و مقالات علمي به كار خود پايان داد.

اين كنگره كه با هدف حركت در جهت حمايت از توليد ملي، كار و سرمايه ايراني و تحقق حماسه اقتصادي، تبيين راه‌كارهاي بهره‌گيري از ابزار وقف در جهت فعاليت ‌اي اقتصادي كشور، بررسي چالش‌ها و راه‌كارهاي تحقق حماسه اقتصادي، ارتقاي سبك زندگي اسلامي و لزوم توجه به نقش امامزادگان و مراكز ديني در بهبود سبك زندگي اسلامي در سه بخش علمي، هنري و مجازي اعلام فراخوان كرده بود، با دريافت بيش از 130 مقاله علمي، 320 اثر در بخش مجازي و 470 اثر در بخش هنري به كار خود پايان داد.

داوري آثار نيز همزمان با اتمام فراخوان شروع شده است و نتايج به تدريج از طريق همين سامانه به اطلاع شركت‌كنندگان خواهد رسيد.

داوري تمامي آثار طي دو مرحله صورت مي‌پذيريد و مقالات برتر در مجموعه مقالات كنگره به چاپ خواهد رسيد.

با توجه به هماهنگي‌هاي صورت گرفته، اختتاميه كنگره ‌ در اواسط دي ماه سال جاري برگزار خواهد شد و از 60 نفر از برگزيدگان كنگره قدرداني به عمل خواهد آمد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن