تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو پروژه برقرسانی در شهرستان های سنندج و سرواباد به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو پروژه برقرسانی در شهرستان های سنندج و سرواباد به بهره برداری رسید سنندج – ایرنا – همزمان با پنجمین روز از دهه فجر دو پروژه برقرسانی شامل پروژه تامین برق شهرک وحدت سنندج و مجموعه 57 واحدی مسکن مهر سروآباد روز چهارشنبه با حضور مسوولین این دو شهر به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، باحضور فرماندار و تعدادی از مسوولین شهرستان، پروژه تامین برق شهرک وحدت و چند پروژه دیگر به طور همزمان در سنندج به بهره برداری رسید.
مدیر توزیع برق شهرستان سنندج در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: پروژه تامین برق شهرک وحدت یکی از پروژه های قابل توجه این شهرستان است که به منظور تامین برق این شهرک تازه تاسیس طراحی شد.
جمشید مشیر وزیری افزود: برای اجرای این طرح در فاز اول 2.5 کیلومتر خط فشار متوسط و 3.5 کیلومتر خط فشار ضعیف و پنج دستگاه پست هوایی نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه در مجموع برای اجرای این پروژه اعتباری در حدود 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است، اظهار کرد: درآینده نزدیک با احداث پنج دستگاه پست دیگر و 2.1 کیلومتر خط 20 کیلو ولت، و همچنین 2.7 کیلومتر خط فشار ضعیف پروژه بصورت کامل اجرایی می شود.
مدیر توزیع برق سنندج همچنین از آغاز بهره برداری از 15 کیلومتر خط 20 کیلوو ولت از فرودگاه سنندج به سمت کامیاران خبر داد و افزود: با رشد بار منطقه و با توجه به تکمیل ظرفیت شبکه موجود، امکان تامین برق مشترکین جدید روستایی و صنعتی وجود نداشت و به همین دلیل این پروژه طراحی و اجرا شد که برای اجرای آن پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شد.
وی با اشاره به سایر پروژه های قابل افتتاح در این ایام افزود: یکی از پروژه های مهم دیگر این اداره در شهرک ورمقانی سنندج و به منظور تقویت ولتاژ و تامین برق پایدار مشترکین این شهرک اجرا شد که برای اجرای این پروژه 250 متر خط فشار متوسط و 150 متر خط فشار ضعیف با کابل خود نگهدار و یک دستگاه پست 250 کیلوولت آمپر در محل نصب شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه در مجموع اعتباری بیش از یک میلیارد و 100 ریال هزینه شده است.
وی به رفع ضعف ولتاژ شهرک ارشاد با نصب یک دستگاه پست 200 کیلوولت آمپر و احداث 250 متر خط 20 کیلوولت و 150متر خط فشار ضعیف با کابل خود نگهدار برای تامین برق پایدار و بهینه سازی شبکه اشاره کرد و گفت: برای این پروژه یک میلیارد و 40 میلیون ریال هزینه شده است.
مشیر وزیری ادامه داد: برای تامین برق پایدار روستاها و نواحی منفصل شهری شهرستان نیز چند پروژه طراحی و اجرا شد که از آن جمله می توان به اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای آساوله، سراب قامیش و دوشان با صرف اعتبار سه میلیارد و 380 میلیون ریال اشاره کرد که در روستاهای دوشان و آساوله شبکه فشار متوسط با کابل خود نگهدار تعویض شده است.
وی به پروژه های احداث خط 20 کیلو ولت هوایی نفوذی برای تامین برق چاه آب کشاورزی در روستاهای کره سی و گلین اشاره کرد و افزود: اصلاح و تکمیل شبکه روشنایی معابر روستایی روستاهای دره کوله، سواریان، اندرآب، خانقاه و گلین از جمله دیگر پروژه های شهرستان سنندج است.
مشیر وزیری در پایان اظهار امیدواری کرد بهره برداری از این پروژه ها در ایام خجسته دهه فجر موجبات رضایت شهروندان را فراهم کند.
** بهره برداری از پروژه برقرسانی به مسکن مهر سروآباد
همچنین در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان شهرستان سروآباد پروژه برقرسانی به مسکن مهر 58 واحدی سروآباد به بهره برداری رسید.
مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در حاشیه بهره برداری از این پروژه گفت: مسکن مهر یکی از طرح هایی است که می تواند در تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه موثر باشد و خوشحالیم که در ایام مبارک دهه فجر توانستیم در این راستا قدم هایی برداریم.
زاهد نصیری با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تامین برق این پروژه، افزود: برای تامین برق مسکن مهر 80 متر شبکه هوایی، 750 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و 80 متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی احداث و یک دستگاه پست ترانسفورماتور250 کیلوولت هوایی نصب و در حدود 830 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است. ک/2
570/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن