تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد حوزه قم: شخصیت های انقلابی، همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاد حوزه قم: شخصیت های انقلابی، همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند قم - ایرنا- استاد برجسته حوزه علمیه قم از شخصیت های اصیل انقلابی خواست دست دردست هم، همدلی، انسجام و وحدت را برای پیشرفت و عظمت بیشتر کشور، سرلوحه کار خود قرار دهند.


حجت الاسلام والمسلمینˈمحسن غرویانˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت دهه فجر افزود: انتظار دیگر از انقلابیون اصیل این است که همچنان بر شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و پیروی از منویات حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب پایدار و استوار بمانند.
وی ادامه داد:انقلاب اسلامی چون یک انقلاب دینی و فرهنگی بود مهمترین نقش در حدوث و پیدایش آن را اتحاد، همدلی و توجه به فرهنگ دینی داشت.
غرویان افزود: روحانیت بعنوان عالمان دین به اعتبار تعلقی که به دین دارند نقشی اساسی در پیروزی انقلاب ایفا کردند و پس از پیروزی نیز رسالت آنها برای حفظ و تقویت انقلاب بسیار حساس است، چون مردم به آنها اعتماد داشته و پشت سر علما حرکت می کنند.
وی با اشاره به حوادث جهانی و ضرورت حفظ همدلی در کشور گفت: تا قبل از حوادث سوریه، عراق، لبنان و افغانستان، اگر بحث از ضرورت وحدت می کردیم صرفا یک بحث نظری بود ولی با وقوع این حوادث در پیرامون ما و مشخص شدن نقشه های شیطانی دشمنان برای تضعیف حاکمیت کشورها از طریق اختلاف و درگیری داخلی، حفظ وحدت به یک ضرورت حیاتی تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه وحدت نیروهای داخلی باعث عزت و اقتدار نظام شده است، گفت: مجلس، دولت، سران قوا و نخبگان از توهین به یکدیگر پرهیزند و با هم همدل باشند تا به تبع آن مردم نیز همدل و امیدوار مسائل را دنبال کنند.
وی اظهار داشت: باید همه پشت سر رهبری و در جهت همدلی و همکاری با دولت یازدهم برای رفع مشکلات کشور حرکت کنیم تا کشور به جایگاهی که شایسته آن است، دست پیدا کند. ک/3
7401 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن