تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف ،مشکلی برای برق استان یزد ایجاد نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف ،مشکلی برای برق استان یزد ایجاد نکرد یزد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت : بارش سنگین برف در استان یزد مشکلی برای برق استان ایجاد نکرده و قطعی در این بخش گزارش نشده است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا صحتی روز سه شنبه در روز چهارم ایام دهه فجر در جمع خبرنگاران استان با اشاره به بارش سنگین نعمت برف در استان اظهار داشت : خوشبختانه با وجود بارش خوب برف بویژه در مناطق کوهستانی و برف گیر ، تاکنون گزارشی از قطع برق نداشته ایم .
وی افزود : به لطف خدا تاکنون در حوزه انشعابات منازل نیز به جز 4یا 5 مورد قطعی گزارش نشده که این موارد هم ناشی از نفوذ آب به داخل کنتورها بوده است .
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد تصریح کرد : در حال حاضر تعداد مشترکان برق در استان یزد از 66 هزار و 690 مشترک در سال 57 به بیش از 547 هزار مشترک رسیده که از این میزان افزون بر 445هزار مشترک خانگی است .
صحتی ، مدیریت استمرار انرژی برای افزایش رضایتمندی مردم با گرایش به فناوری های جدید به خصوص استفاده از روش خط گرم ، اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه ها، گسترش خدمات دفاتر پیشخوان و ایجاد بستر مناسب برای توسعه خدمات دولت الکترونیک را از برنامه های این شرکت دانست .
وی در ادامه با اشاره به بهره برداری از 99پروژه در ایام دهه فجر امسال افزود : این پروژه ها شامل برق رسانی به روستا ، مسکن مهر ، توسعه و ساخت شبکه ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و تامین روشنایی درمناطق شهری و روستایی است که با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد و 185 میلیون ریال افتتاح می شوند .
این مقام مسئول با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ها پایداری شبکه توزیع و برق رسانی و توسعه خدمات رسانی به مشترکان را به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: با توجه به اهمیت برق رسانی به پروژه های مسکن مهر ، 9 پروژه مسکن مهر شهری و چهار پروژه برق رسانی به روستا با هزینه ای افزون بر 10میلیارد و 27 میلیون ریال به بهره برداری می رسند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود : برای تکمیل پروژه های مسکن مهر شهری ، یک هزار و 87 متر شبکه فشار متوسط و 1318 متر شبکه فشار ضعیف ساخته و 12دستگاه پست هوایی نصب شده است .
صحتی نگاه ویژه به توسعه برق روستاها را از عمده اقدامات انجام شده در توزیع برق یزد برشمرد و خاطرنشان کرد: با توسعه صنعت توزیع برق استان ، در حال حاضر روستای فاقد برق از 10 خانوار به بالا نداریم و در این ایام نیز چهار روستای زیر ده خانوار با ساخت 13745 متر شبکه فشار متوسط و 1020متر شبکه فشار ضعیف از نعمت برق برخوردار خواهند شد .
وی در بحث صنعت برق به رشد برق رسانی به روستاها در این سالها اشاره کرد و گفت : تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب ،تنها 52 روستا در سطح استان برق دار بود که این رقم در سال 92 به 916 روستا رسیده است .
این مقام مسئول افزود : با افتتاح پروژه های دهه فجر سال جاری در مجموع افزون بر 260 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 627 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 50 دستگاه ترانسفورماتور و 1786 دستگاه چراغ لاک پشتی به تاسیسات شبکه های توزیع برق اضافه خواهد شد .
صحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سرقت یک میلیارد و 200میلیون تومانی سیم های برقدر سال گذشته گفت : برای حل این معضل که سهم عمده ای در قطعی برق داشت تغییر سیم های مسی به کابل های خودنگهدار از سال 90 در دستور کار قرار گرفته است .
وی افزود : در این بخش تاکنون افزون بر 67کیلومتر کابل اصلاح شده و 284کیلومتر نیز در دست اجراست .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه درباره وضعیت معوقات و طلب این شرکت از بخش های مختلف گفت : تا پایان سال 1391 معوقات شرکت برق 10میلیارد تومان بوده که تا امروز به 32 میلیارد تومان رسیده است .
صحتی ادامه داد : با این وجود ما انشعاب هیچ مشترکی را قطع نکره ایم حتی در حوزه ضنایع مگر مشترکان بدحسابی را که تنها با قطع انشعاب بدهی خود را می پردازند ولی درباره بقیه بدهکاران با تعامل و قسطی کردن ، مشکل را برطرف کرده ایم .
وی درباره افزایش هزینه های انشعاب خانگی نیز گفت : با وجود جهش قیمت انشعاب در حال حاضر برای هر انشعاب خانگی 1.5میلیون تومان هزینه می شود که مشترک تنها 870هزار تومان را پرداخت می کند و مابقی در قالب یارانه از سوی دولت پرداخت می شود .
صحتی در پایان از برنامه ریزی برای استفاده از 370کیلووات انرژی خورشیدی در استان ، افزایش 20درصدی پرداخت های غیرحضوی قبوض ،25هزار تماس ماهانه به شرکت برق و واگذاری 80درصد امور مشترکین به دفاتر پیشخوان دولت در استان خبر داد . ک/2
1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن