تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می شود تهران- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی این دانشگاه در روزهای سی ام بهمن و اول اسفند ماه در واحد علوم تحقیقات تهران خبرداد.


به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی حمید میرزاده گفت که این اجلاس با حضور اعضای هیات امنا ، هیات موسس و نیز تمامی روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور برگزار می شود.
به گفته وی این اجلاس با سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح خواهد شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با تبریک آغاز سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر از ایام الله است چرا که زمینه ساز تحولات عظیم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی در کشور شده است.
میرزاده با بیان اینکه پس از انقلاب تحولات شگرفی در حوزه آموزش عالی کشور ایجاد شد، گفت: کلیه دانشگاه های ایران پس از انقلاب توسعه یافته اند .
به گفته وی ، دانشگاه ها و پژوهشگاه های جدیدی پس از انقلاب تأسیس شدند که از جمله می توان به تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد که خود مولود انقلاب اسلامی است و هم اکنون نیز بار بیش از 50 درصد آموزش عالی کشور را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه باید شکر این نعمت بزرگ را بجا آورد، گفت: البته نارسایی هایی وجود دارد که در مقابل دست آوردهای عظیم انقلاب اسلامی ناچیز است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: امام راحل منشأ تحول عظیم و بنیانگذار انقلاب اسلامی است، بنابراین وظیفه ماست به منظور بزرگداشت نقش بزرگ ایشان در آفریدن این دستاوردهای درخشان با حضور در حرم امام راحل به مقام والای ایشان تعظیم کنیم.
وی در پایان افزود: براساس مصوبه هیات امنای مرکزی سرانه ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از 50 هزار ریال به 250 هزار ریال افزایش یافت.
فراهنگ(1)**9129**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن